Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kružnim treningom do željenog izgleda

Kružnim treningom do željenog izgleda

Kružnim treningom do željenog izgleda
  • Objavljeno: Srijeda, 13.06.2012.
  • Broj pregleda: 5.138
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Što je kružni trening?

Ukoliko želite kvalitetan i brz trening koji će aktivirati sve dijelove tijela, kružni trening je odličan za vas. Učinkoviti spoj kardiovaskularnih vježbi, vježbi otpora i snage ovaj trening čini odličnim za brzo postizanje željenog izgleda i poboljšane zdravlja.

Kod kružnog treninga tijelo se mora prilagoditi brzom izmjenjivanju vježbi za različite dijelove tijela. Kružni trening je odličan jer se tijekom čitavog treninga vježba svaki dio tijela, što znači da je idealan za osobe koje žele poboljšati sveukupnu sliku o svome tijelu, a ne samo određene kritične dijelove.

Radi se o jednom obliku kondicijskog treninga u kojemu se izmjenjuju vježbe otpora i aerobne vježbe visokog intenziteta. Osmišljen je kako bi s jedne strane bio jednostavan, a s druge poboljšao kondiciju i izdržljivost mišića. Kružni trening obuhvaća vježbe za svaki dio tijela koje se izmjenjuju brzim tempom. Vrijeme između pojedine vježbe je kratko, ovisno o vrsti kružnog treninga. Započinje se s jednom vježbom i završava tom istom kojom se i započinje. Na taj način se zatvara krug vježbi, po čemu je kružni trening i dobio naziv.

Krugovi se ponavljaju više puta, s kraćim pauzama između svakog kruga. Tijekom kružnog treninga, između vježbi nema odmora. Zbog ovakve vrste vježbanja do rezultata možete doći brže nego kod uobičajenih oblika vježbanja.

Kružni trening je vrsta intervalnog treninga, a tijelo troši kalorije i u vrijeme mirovanja nakon treninga. Tijekom vježbanja se broj otkucaja srca znatno povećava, potom se nešto snižava pa opet raste. Ti intervali povećavaju razinu kisika u tijelu, zbog čega se pojačano troše kalorije.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije