Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Lijepe noge u samo 3 pokreta!

Lijepe noge u samo 3 pokreta!

Lijepe noge u samo 3 pokreta!
  • Objavljeno: Srijeda, 24.04.2013.
  • Broj pregleda: 4.702
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Početni stupanj

Učvrstite i oblikujte noge s ovim treningom koji traje svega 15 minuta i osmišljen je prema vašoj kondiciji. Sve što vam treba je stolica i manja klupica. Napravite 3 seta svake vježbe.

Vježba za kukove, stražnjicu i kvadricepse

Stanite 30 centimetara od stolice i ispružite ruke. Lagano savijte koljena i radite čučnjeve. Koljena trebaju ostati u ravnini s petom, a stražnjica svakim čučnjem treba dotaknuti sjedalo stolice. Napnite mišiće stražnjice prilikom svakog podizanja. Ponovite vježbu 10 puta.

Vježba za trbuh, kukove i stražnju ložu

Desno stopalo stavite na klupicu. Lijevu nogu držite iznad poda, a desna treba ostati skroz ravna. Lijevo koljeno podignite što više možete. Spustite nogu i zamahnite unazad. Noga treba ostati što više ravna, a stopalo ispruženo. Ponovite vježbu 10 do 15 puta, zamijenite strane i ponovite.

Vježba za trbuh i kukove

Stavite desno stopalo na klupicu, a lijevu nogu držite iznad poda. Savijte desno koljeno, a lijevu nogu podignite u stranu što više možete i polako se spuštajte. Ponovite vježbu 10 do 15 puta, zamijenite strane i ponovite.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije