Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Naprednije vježbe snage za cijelo tijelo

Naprednije vježbe snage za cijelo tijelo

Naprednije vježbe snage za cijelo tijelo
  • Objavljeno: Srijeda, 05.10.2011.
  • Broj pregleda: 4.573
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Uvod

Nakon što osoba usavrši jednostavnije vježbe snage za cijelo tijelo, prelazi na naprednije. Da bi započeli programe s naprednijim vježbama, valja u cijelosti svladati tehniku izvođenja jednostavnijih i pripremiti muskulaturu tijela.
Optimalno je vrijeme potrebno za prelazak na naprednije vježbe, uz režim rada tri puta tjedno po sat vremena, minimalno tri tjedna. To ovisi i o individualnim karakteristikama pojedinih vježbača te njihovu zdravstvenom statusu, u koji ubrajamo psihičke i fizičke osobine i moguće poremećaje u organizmu.

Napredniji kompleks vježbi snage razlikuje se od jednostavnijeg po većem broju ponavljanja, većem fiziološkom opterećenju organizma i većoj snazi potrebnoj mišićnim skupinama da svladaju pojedine vježbe kompleksa. Zašto uopće prijeći na naprednije vježbe? Zbog prilagođavanja organizma ista količina opterećenja nakon nekog vremena izaziva sve manje funkcionalne promjene i vjeśžbač ih počinje doživljavati kao niža opterećenja. Zato je potrebno nakon određenog vremena krenuti korak dalje i početi s naprednijim vježbama.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije