Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Plan tjelovježbe za dijetu Boba Greenea

Plan tjelovježbe za dijetu Boba Greenea

Plan tjelovježbe za dijetu Boba Greenea
  • Objavljeno: Četvrtak, 06.05.2010.
  • Broj pregleda: 8.619
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kako vježbati?

Postoje doslovno stotine različitih treninga snage, ali možete dobiti kompletnu tjelovježbu u samo osam jednostavnih poteza. Osnovni plan obuhvaća sve glavne mišićne grupe i osigurava jednako razvijanje snage i izdržljivosti. Zajedno, ovi elementi sprječavaju gubitak mišićnog tkiva koji se javlja prirodno kroz starenje i neaktivnost. I za svakoga tko pokušava izgubiti na težinu ili održati težinu, trening snage je nužan za preoblikovanje tijela i ubrzanje metabolizma.

Osnovne vježbe su jednostavne i traju oko 20 minuta. Za početak, pročitajte objašnjenja vježbi u nastavku. Zatim, počnite sa jednim ili dva seta vježbi od 8 do 10 ponavljanja po setu tri puta tjedno. Odmarajte ne više od 15 do 30 sekundi između setova. Možda nećete moći završiti 8 do 10 ponavljanja u drugom setu, ali to je u redu, to je dokaz da radite dovoljno teško u prvom setu. S vremenom moći ćete na kraju biti u mogućnosti ispuniti oba seta. Nakon četiri tjedana, ako možete sva ponavljanja izvesti lako, dodajte još jedno. Također provjerite svoju težinu. Vaš krajnji cilj su tri serije svake vježbe 8 do 10 ponavljanja svaki drugi dan. Kad ste spremni, također možete dodati dodatne vježbe.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije