Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Priprema za skijanje - vježbe snage i ravnoteže

Priprema za skijanje - vježbe snage i ravnoteže

Priprema za skijanje - vježbe snage i ravnoteže
  • Objavljeno: Srijeda, 05.10.2011.
  • Broj pregleda: 2.247
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Uvod

Planirate li otići na skijanje, za takav aktivan odmor morate se i pripremiti na odgovarajući način. Alpsko skijanje ne sastoji se samo od spuštanja niz padinu nego obuhvaća i okretanje, uspinjanje, hodanje i padanje. To su aktivnosti i pokreti pri kojima aktiviramo različite grupe mišića, koje svaki skijaš mora naučiti kontrolirati, bez obzira na brzinu koju postiže.

I rekreativno skijanje od skijaša zahtijeva razvoj različitih motoričkih sposobnosti, poput ravnoteže, agilnosti (sposobnost nagle promjene pravca kretanja), koordinacije, snage, fleksibilnosti i izdržljivosti. Kondicijski se pripremiti znači ojačati mišićno-zglobne skupine koje će tijekom skijanja biti posebno izložene naporu. Prilikom priprema za alpsko skijanje poseban je naglasak na mišićima i zglobovima donjih ekstremiteta, no valja djelovati na mišiće i zglobove cijelog tijela.

Za one kojima dinamika svakodnevnog života ne dopušta sveobuhvatnu kondicijsku pripremu, a žele otići na zimovanje, predlažemo vježbe snage i ravnoteže koje se mogu izvoditi i kod kuće. Za njihovo izvođenje potrebno je samo nekoliko minuta dnevno kako biste svoje tijelo pripremili za alpsko skijanje i ostale rekreativne aktivnosti na snijegu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije