Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Seksi plesnim korakom do bolje forme

Seksi plesnim korakom do bolje forme

Seksi plesnim korakom do bolje forme
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 1.462
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Zašto su dobre?

Na vježbu kao alternativu nezdravom i sjedilačkom modernom načinu života mnogima se teško odlučiti, no kada je povezana s plesom i glazbom, vježba postaje zabavna i korisna. Stoga već dulje vrijeme vlada veliki interes žena za razne oblike plesa, bilo da se radi o standardnom, latinoameričkom, hip hop plesu ili pak orijentalnim plesovima, ali i sve popularnijem plesu oko šipke.

Naime, rijetko koja žena nema potrebu za svakodnevnim uljepšavanjem, a gotovo svaka mašta o savršenoj figuri. Kako bi oblikovale svoje tijelo, ali i podigle samopouzdanje, mnoge se žene odlučuju na ples kao oblik tjelovježbe. Ples i vježba, osim što razvijaju pozitivan osjećaj prema svom tijelu, razvijaju fleksibilnost, snagu i mišiće, ali nude i neke nove trikove za zavođenje koji će dobro poslužiti u spavaćoj sobi.

I dok se za standardni i latinoamerički ples opredjeljuju oni koji žele vježbati i plesati u paru, na orijentalni ples i ples oko šipke, koji je u Hrvatsku dovela instruktorica Ana Kuhanec, odlučuju se žene koje, osim što žele oblikovati svoje tijelo, žele i podići samopouzdanje. Osim toga, ova dva senzualna načina vježbanja itekako im mogu pomoći i prilikom zavođenja, a osobe koje se njima bave postati ženstvenije i seksipilnije.

Trbušni ples zanima studentice, ali i školarce, žene od 35 i gospođe od 50. Trbušni ples je atraktivan zbog naziva, polaznice su čule da je to lijepo, ženstveno, egzotično. Dolaze i žene koje su to vidjele na putovanjima po Egiptu, Tunisu ili nekim drugim stranim zemljama', otkrila nam je Nikolina Stepić, instruktorica trbušnog plesa koja treninge održava u Multikulturnom centru na Jarunu.

No iako privlačan i izrazito ženstven, trbušni ples nije tako jednostavan za treniranje.

"Kako biste ušli u formu, trbušni ples treba vježbati bar dva do tri mjeseca redovito jer se radi puno rukama, kukovima, zdjelicom, a karakterističan je po tome što naglašava sposobnost neovisnog gibanja pojedinih mišića, bilo zdjelice, prsa, trbuha", pojašnjava Nikolina, dodajući da se, ako se tehnički pravilno i redovito vježba, vrlo brzo vide promjene.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije