Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Složenije vježbe s malom loptom

Složenije vježbe s malom loptom

Složenije vježbe s malom loptom
  • Objavljeno: Srijeda, 05.10.2011.
  • Broj pregleda: 6.211
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Složenije vježbe snage

Opisat ćemo složenije vježbe snage i neke mogućnosti kontrole opterećenja. Pri složenijim vježbama istodobno je uključeno nekoliko mišića i zglobova, čime se povećava i opterećenje vježbanja. Može se povećati i povećanjem broja ponavljanja u pojedinoj seriji te dodatnom voljnom aktivacijom mišića (primjerice, snažnije stiskanje lopte rukama pri izvođenju pojedine vježbe kao kod vježbe 1). Jedan od načina povećanja opterećenja tijekom vježbanja je i produženje poluge (ekstremitete) ispružanjem u zglobovima, čime povećavamo i opseg izvođenog pokreta. Pritom moramo biti oprezni u kontroli opterećenja jer možemo opteretiti dijelove tijela koje ne želimo, a podložni su različitim ozljedama (primjerice, nepotrebnim ispružanjem nogu u koljenu možemo pretjerano opteretiti slabinski dio kralježnice kod nekih vježbi u sjedećem stavu). Na početku treba vježbati manjim amplitudama, dok se ne usvoji pokret i stekne određena sigurnost. Svaka pojava boli znak je da nešto ne radimo kako treba.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije