Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Složenije vježbe snage za starije osobe primjenjive u kući

Složenije vježbe snage za starije osobe primjenjive u kući

Složenije vježbe snage za starije osobe primjenjive u kući
  • Objavljeno: Srijeda, 05.10.2011.
  • Broj pregleda: 6.090
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježba broj 1

Početni položaj

Sjesti na stolac, leđa ravna, stopala postaviti paralelno, koljena u širini stopala. Podlaktice su pod kutem od 90 stupnjeva u odnosu na nadlaktice, laktove čvrsto pritisnuti uz tijelo, stisnuti šake.

Opis vježbe

Udahnuti te izdahom iz početnog položaja odručiti, aktivno povlačeći laktove do visine ramena. Leđa ravna, linija brade paralelna s tlom. Udahom se vratiti u početni položaj.

Izvođenje vježbe

2 - 3 serije po 8 ponavljanja.

    

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije