Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Složenije vježbe za prevenciju padova starijih osoba

Složenije vježbe za prevenciju padova starijih osoba

Složenije vježbe za prevenciju padova starijih osoba
  • Objavljeno: Srijeda, 05.10.2011.
  • Broj pregleda: 3.284
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Uvod

U prošlom broju opisali smo jednostavnije vježbe koje se koriste u gerontokineziološkim programima radi prevencije pojave padova kod starije populacije. U ovom članku opisane su nešto složenije i teže vježbe koje zahtijevaju angažman više mišića i više snage te bolju koordinaciju i ravnotežu. Prema tome, ovaj sklop vježbi namijenjen je osobama koje su potpuno svladale vježbe iz prošlog broja ili su njihove sposobnosti na takvoj razini da im izvođenje ne predstavlja pretjerani napor. I kod ovog sklopa vježbi moramo se pridržavati određenih pravila.

Prvo krećemo s jednostavnijim vježbama, manjim brojem ponavljanja i manjim brojem serija. S vremenom prelazimo na sve složenije vježbe, veće amplitude gibanja, te veći broj ponavljanja i serija pojedine vježbe. U programima razvoja snage, koordinacije i ravnoteže preporučljivo je vježbanje dva do tri puta tjedno, a iskusniji mogu i više puta. Svaka pojava boli znak je da nešto ne radimo kako treba.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije