Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Strategije za pridržavanje plana trčanja

Strategije za pridržavanje plana trčanja

Strategije za pridržavanje plana trčanja
  • Objavljeno: Nedjelja, 03.08.2014.
  • Broj pregleda: 472
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kada je u pitanju vježbanje, naročito trčanje, vaš mozak je najkritičniji dio tijela. Kada svladate svoj um, tijelo će se puno lakše prilagoditi novim naporima.

Umor kojeg doživljavate tijekom i poslije treninga nije samo fizički, već i mentalni. Ponekad vježbanje može biti veliki psihološki izazov. Ostati vjeran rutini vježbanja, pobijediti negativne misli i ne odustati je najteže tijekom prvih 6 do 8 tjedana. Kasnije će vam biti sve lakše.

Istraživanja su pokazala da je trčanje gotovo najteži sport, odnosno najteži sport na kojega se naviknemo i od kojega najlakše odustanemo jer se susrećemo s velikim psihičkim i fizičkim izazovima.

Trebate zapamtiti da vi imate kontrolu nad svojim umom, ne kontrolira on vas. Ovog se puno teže sjetiti kada jedva dišete nakon tek nekoliko minuta trčanja. Kako biste kontrolu nad svojim umom održali i u najtežim trenucima, trebate početi koristiti neke strategije.

Postavite kratkoročni cilj

Kada tek započnete sa svakidašnjim trčanjem, cilj treba biti nešto što niste mogli napraviti prije. Ako je to izmjenjivanje trčanja i hodanja u razdoblju od 30 minuta, onda to i radite.

Nemojte misliti da ćete odmah ili jako skoro moći bez prekida dugo i neumorno trčati jer ćete se jako brzo razočarati, što vam nikako ne treba u trenucima kada svoje tijelo tek dovodite u formu.

Budite fleksibilni

Neće se sve odvijati onako kako ste vi zamislili ili planirali, na to trebate biti spremni i tada ne smijete biti obeshrabreni i odustati. Tjelovježba treba postati dio vašeg životnog stila, a da bi to postigli, trebate to željeti i truditi se.

Nemojte imati prevelika očekivanja i previše razmišljati. Osluškujte svoje tijelo i dopustite mu da se prilagodi svim iznenadnim i nepredviđenim situacijama.

Negativne misli zamijenite pozitivnima

Kada vas nešto obeshrabri, a gotovo sigurno hoće, nemojte dopustiti da negativne mislim prevladaju vašim umom samo zato što nešto niste uspjeli napraviti onako kako ste planirali.

Jedna od najboljih stvari, kada je vježbanje u pitanju, jest ta što će se vaše tijelo i um mijenjati nabolje pa o tome razmišljajte svaki put kada pomislite da nešto ne možete.

Budite zaigrani

Fokus je dobar, ali ako konstantno razmišljate o svojim kilogramima, vježbanju i prehrani, uskoro ćete postati toliko tjeskobni da ćete prestati uživati u zdravom životu.

Poslužite se raznim trikovima, radite ono što volite i u tome uživajte. Nemojte dopustiti da usvajanje zdravih navika bude nešto što morate, a već nešto što želite i možete.

Vizualizirajte uspjeh

U trenucima kada poželite odustati, sjetite se svog nedavnog postignuća, primjerice, uspjeli ste otrčati jednu rutu bez prekida, što prije nekoliko tjedana niste mogli.

Svoj uspjeh zamišljajte, veselite mu se i vizualizirajte ga. To će vam biti najveći motiv da nastavite trčati u trenucima kada vam se to čini kao zadnja stvar koju želite.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije