Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Sve što treba za izgradnju lijepe, čvrste i seksi guze

Sve što treba za izgradnju lijepe, čvrste i seksi guze

Sve što treba za izgradnju lijepe, čvrste i seksi guze
  • Objavljeno: Četvrtak, 09.04.2009.
  • Broj pregleda: 13.801
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Osim zdravih obroka koji uključuju voće, povrće, ribu i drugo, za postizanje lijepe guze najvažnije je kretati se te naučiti izvoditi vježbe za guzu i bedra.

Guze zavodljive Eve Longorije, čelične Madonne i dražesne Sadie Frost čvrste su i privlačne, između ostaloga, zahvaljujući redovitim tretmanima na vibrirajućoj spravi Power Plate. Britanska glumica Adele Silva guzu tonira jahanjem, a njena američka kolegica Cloe Sevigny tri do četiri puta na tjedan marljivo trenira za stražnjicu i noge odličan spinning (grupni trening na statičkim biciklima). Miljenik žena, glumac Matthew Mcconaughey, čvrstu i seksi guzu postiže trčanjem, surfanjem i jogom. Ipak, lijepa i oblikovana stražnjica može se izgraditi i bez puno novca. Jedino što je potrebno za taj pothvat je jaka je motivacija i još odlučnija upornost. Valja započeti s prehranom.

Ograničite unos šećera, prerađenih ugljikohidrata (brašno, kruh...), zasićenih masnoća (maslac...) i alkohola, a povećajte onaj voća, povrća, ribe, žitarica i mahunarki. Drugo po redu najvažnije sredstvo u borbi za privlačnu guzu, bez obzira na to je li posrijedi muška ili ženska, neizostavna je tjelovježba. Vježbanje sagorijeva kalorije, ubrzava metabolizam i cirkulaciju te pojačava protok limfe pa je, osim za mršavljenje i oblikovanje tijela, također odlično za smanjenje i prevenciju celulita.

Osim kardiotreninga, poput trčanja, vožnje bicikla i kick boxinga, koji su zaslužni i za tonus stražnjice "kućanice" Nicolette Sheridan, potrebno je raditi i nekoliko specijaliziranih vježbi, ponajprije namijenjenih oblikovanju stražnjice i bedara. Najbolje su i najučinkovitije vježbe za guzu čučanj i iskorak. Ovdje je najvažnije znati kako je uspjeh zajamčen jedino uz pravilan način izvođenja vježbi. Nemarna i neispravna izvedba gubljenje je vremena, koja će rezultirati razočaranjem. Posegnete li za zdravijim obrocima, nabavite ugodne tenisice te savladate pravilnu izvedbu vježbi, napravili ste temelj za uspješnu izgradnju i oblikovanje savršene guze. Ne treba stoga čeznutljivo uzdisati pri pogledu na seksi pozadinu Kylie Minogue, Beyonce ili Brada Pitta, već odložiti celebrity časopise te učiniti vlastitu guzu vrijednom zavisti i divljenja. Potrebni su jedino volja, upornost i trud.

ISPRAVNI ČUČANJ: Koristi mišiće bedara i stražnjice. Stanete s nogama otvorenim u širini bokova. Spuštate se guzom u čučanj, baš kao da želite sjesti u stolicu iza sebe. Pritom pazite da koljena budu točno iznad nožnih prstiju, a ne da ih prelaze. Kratko se zadržite u čučnju pa vratite u početni položaj.

DOBAR ISKORAK: Podjednako učinkovit kao čučanj, iskorak će guzu učiniti čvrstom i seksi. Izvodite ga tako da nogom zakoračite naprijed, no na način da tijelo ostane uspravno, leđa ravna, a pogled usmjeren naprijed. Pritom koljeno prednje noge nikako ne smije prelaziti preko nožnih prstiju iste noge.

IZVOĐENJE: U procesu oblikovanja stražnjice izrazito je važna tehnika izvođenja vježbi. Nepravilno izvođenje neće uroditi željenim rezultatima, a nerijetko može završiti i ozljedama. Niste li stoga sigurni u vlastitu izvedbu, potražite pomoć stručnoga trenera.

USPON UZ BRDO: Jedan od najboljih i najučinkovitijih načina za izgradnju lijepe guze, no i čitavoga donjega dijela tijela, penjanje je ili trčanje uz brdo. Nagib pruža odličan otpor vašemu nastojanju da se popnete te tako izvrsno pogađa i oblikuje stražnjicu, čineći je čvrstom i privlačnom.

STUBIŠTE: Baš kao penjanje uz brdo, i uspinjanje uz stube odlična je tjelovježba za stražnjicu i bedra. Zaboravite stoga na dizalo te se strpljivo upustite u koštac sa svakodnevnim ?pješačenjem? do stana ili ureda.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije