Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trčanje zimi

Trčanje zimi

Trčanje zimi
  • Objavljeno: Nedjelja, 20.12.2015.
  • Broj pregleda: 1.406
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Džogeri su zasigurno upoznati s nedostacima zime i trčanje u prirodi postupno zamjenjuju trčanjem u zatvorenome, odnosno na traci za trčanje. Neki čak i odustanu od trčanja.

No, nema razloga da zanemarite svoje tijelo tijekom zime. Možete čitavu zimu trčati bez straha ako ćete razmišljati unaprijed i dobro se pripremiti.

Provjerite koje su najčešće pogreške kod trčanja na traci!

Što obući?

Neki džogeri nastavljaju nositi kratku odjeću čak i tijekom zime. Neki ljudi su jednostavno otporniji na hladnoću u odnosu na druge. Ipak, trebate biti oprezni. Najbolje bi bilo da nosite kratku odjeću, ali preko tajica jer koža neće biti direktno izložena hladnoći.

Također možete nositi topliju odjeću, ali pripazite da ne bude preteška i da vas previše ne sputava. Čim počnete trčati, tjelesna temperatura će se početi podizati a zbog preteške odjeće biste se mogli osjećati sputano i previše se znojiti.

Isprobajte ove strategije za pridržavanje plana trčanja!

Nosite kapu ili kapuljaču, što god vam više odgovara. Jako je važno da zaštitite glavu i uši jer tijelo neće gubiti toliko topline.

Nosite lagane rukavice kako biste zaštitili ruke. Koža na rukama u kombinaciji sa znojem i hladnim zrakom može jako brzo ispucati.

Nastavite nositi svoje tenisice za trčanje. Neki džogeri počnu nositi čizme, a na taj način se povećava rizik od padanja.

Isprobajte trčanje ako želite smršaviti!

Trčanje pod ledu i snijegu

Prvo pravilo trčanja po ledu i snijegu je nemojte to raditi! Ledeni pločnici su savršeni za nezgodu, pad i frakture. Ledena kiša također može uzrokovati pad. Nemojte trčati po ovakvim vremenskim uvjetima, koliko god da to želite i mislite da možete.

Trčanje na laganom snijegu je kao trčanje po kiši: nije veliki problem. Usporite tempo kako biste imali bolju kontrolu nad tijelom.

Provjerite što se događa sa vašim tijelom u 30 minuta trčanja!

Ipak, veliki snijeg nije siguran i nemojte trčati po njemu. Nećete dobro vidjeti kuda trčite, cesta može postati skliska, a snijeg može padati s drveća ili krovova. U svakom slučaju, kada je snijeg velik, preskočite trčanje.

Pričekajte nekoliko sati dok se ne očisti cesta. Nažalost, veliki broj ljudi nije odgovoran po pitanju čišćenja snijega. Ako ste u takvoj situaciji, potražite javnu površinu koja će sigurno biti očišćena i trčite.

Trebali biste moći trčati tijekom cijele zime, čak i za vrijeme hladnih dana. Ipak, ako temperatura padne ispod ništice, trebate znati da morate biti naročito oprezni. Zaštite tijelo tako da je koža potpunosti zaštićena, uključujući i lice. Nosite masku za skijanje ako je potrebno da biste zaštitili lice. Svakako nanesite kremu kako biste spriječili isušivanje i pucanje kože.

Kada je temperatura ispod ništice najbolje bi bilo da trčite u zatvorenom prostoru. To nije nikakva sramota i nećete se morati toliko brinuti, već ćete se moći posvetiti trčanju.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije