Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trčite brže uz jače mišiće trupa!

Trčite brže uz jače mišiće trupa!

Trčite brže uz jače mišiće trupa!
  • Objavljeno: Petak, 11.07.2014.
  • Broj pregleda: 522
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovaj trening je namijenjen za jačanje mišića trupa koji će vam omogućiti da brže trčite. Radite ovaj trening 4 puta tjedno i napravite 2 seta po 12 ponavljanja.

Trbušnjaci na lopti

Legnite na loptu na leđa, savijte koljena pod pravim kutem. Stopala moraju biti čvrsto na podu. Stavite ruke iza glave, laktove usmjerite u stranu i radite trbušnjake.

Podizanje kukova

Legnite na leđa i stavite pete na loptu. Ispružite nogu, ruke stavite uz tijelo. Podižite kukove tako da stopala budu dijagonalno s ramenima. Brojite do 1, spustite se i ponovite.

Istezanje leđa

Legnite na loptu na trbuh, savijte koljena, a stopala prislonite uza zid. Nožni prsti trebaju biti na podu. Savijte laktove uz tijelo. Naizmjenice podižite i spuštajte gornji dio tijela.

Podizanje ruku i nogu

Stanite na sve četiri. Polako ispružite lijevu ruku i desnu nogu tako da budu paralelno s podom. zadržite pložaj jednu sekunu. Vratite se na početak i zamijenite strane kako bi napravili 1 ponavljanje.

Rotiranje na lopti

Legnite na loptu na leđa, savijte koljena, stopala stavite na pod. Ispružite ruke prema stropu i spojite dlanove. Kukovi moraju ostati mirno, a gornji dio tijelo rotirajte u desnu stranu, a zatim u lijevu stranu kako bi napravili 1 ponavljanje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije