Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trening koji ubrzava metabolizam

Trening koji ubrzava metabolizam

Trening koji ubrzava metabolizam
  • Objavljeno: Utorak, 14.05.2013.
  • Broj pregleda: 2.205
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kako vježbati?

Najbolji način da ubrzate metabolizam je trening za cijelo tijelo koji se sastoji od vježbi snage i kardio vježbi. Cilj je vježbati različite dijelove tijela i pokrenuti mišiće kako bi brže trošili kalorije. Najbolje od svega je što možete vježbati u udobnosti vlastitog doma.

Ovaj trening radite 2 puta tjedno. Vježbe izvodite jednu za drugom, bez prekida. Trebat će vam bučice od 1 do 4 kilograma.

Vježba za kvadricepse, stražnjicu, listove i trbuh

Stanite tako da su stopala u ravnini s kukovima. Lijevom nogom iskoračite unazad. Oba koljena savijte tako da budu pod pravim kutom. U isto vrijeme ispružite ruke ispred desnog koljena. Držite glavu ravno, napnite mišiće trbuha. Vratite se u početni položaj i ponovite isto s drugom stranom. Ovo je jedno ponavljanje, a vi napravite 10.

60 sekundi skačite na mjestu.

Vježba za gornji dio leđa, ruke i stražnjicu

Uzmite bučicu u desnu ruku. Dlanove okrenite prema tijelu. Nagnite se prema naprijed, lijevom nogom iskoračite i malo se spustite. Desnu ruku stavite na lijevo bedro. Podižite bučicu tako da dlanovi budu u ravnini s rebrima. Glavu držite u ravnini s kralježnicom, a laktove blizu tijela. Napravite 10 ponavljanja, zamijenite strane i ponovite.

60 sekundi trčite na mjestu.

Vježba za kvadricepse, kukove, ruke, ramena i trbuh

Stanite tako da su stopala raširena malo više od širine ramena. Uzmite bučicu s obje ruke i stavite ju ispred trbuha. Savijte koljena, stražnjicu gurajte unatrag kao da ćete sjesti na stolac. Pazite da koljena ne odu izvan ravnine sa stopalima. Vratite se u početni položaj. Ponovite 15 puta.

60 sekundi trčite uz stepenice.

Vježba za bedra, stražnjicu i trbuh

Legnite na leđa i savijte koljena. Dok podižete zdjelicu, napinjite mišiće trbuha i stražnjice. Tijelo od koljena do ramena treba oblikovati ravnu liniju. Zadržite položaj 2 sekunde, zatim se spustite. Ponovite 10 puta.

60 sekundi preskačite uže.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije