Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trening od svega 60 sekundi!

Trening od svega 60 sekundi!

Trening od svega 60 sekundi!
  • Objavljeno: Petak, 27.06.2014.
  • Broj pregleda: 383
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Jedno od najboljih otkrića jest da jačanje fizičke kondicije ne mora oduzimati puno vremena i novca. U stvari, rezultati znanstvenih istraživanja iznova pokazuju da kratki, česti i intenzivni treninzi mogu potaknuti rad mišića, sagorijevanje masti i pružiti zdravstvene prednosti kao i onih preporučenih 30 minuta svakodnevnog vježbanja.

Bilo koja količina vježbanja je bolja od nikakve, a kratki trening visokog intenziteta može dati zadivljujuće rezultate.

No što ako imate doslovno samo 1 minutu vremena? Je li uistinu moguće potaknuti rad srca u tako kratkom vremenu? Odgovor je da.

Ovaj trening će potaknuti rad većine mišića vašeg tijela. S obzirom da se pokreti izmjenjuju brzo, ovaj trening predstavlja odličan spoj kardiovaskularnih vježbi i vježbi snage.

Stanite tako da su stopala u ravnini s kukovima. Čučnite, ruke stavite na pod, sa vanjske strane stopala. Skočite i doskočite u stav za sklekove. Tijelo od glave do pete treba oblikovati ravnu liniju. Odmah se vratite unazad, skočite što više možete. Podignite ruke iznad glave. Ovo je jedno ponavljanje, a vi ih napravite što više možete u 60 sekundi.

Ako vam je ovo preteško, nemojte doskočiti u položaj za sklekove, već se prije toga oslonite na stopala.

Ako vam je ovo prelagano, kada doskočite u položaj za sklekove, napravite 1 sklek prije nego nastavite s izvođenjem vježbe do kraja.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije