Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trening za ravan trbuh

Trening za ravan trbuh

Trening za ravan trbuh
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 26.08.2013.
  • Broj pregleda: 3.505
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježba 1

Ovaj trening će aktivirati sve mišiće trbuha. Trbušnjaci su dobri za trbuh, ali ne aktiviraju sve trbušne mišiće. Ovim treningom ćete puno prije učvrstiti trbuh, a najbolje od svega je da traje svega 10 minuta.

Minute 0:00-2:00

Uzmite bučicu od 2 do 3 kilograma jednom rukom, stanite tako da su stopala u ravnini s ramenima.

Savijte koljena pod pravim kutom. Bučicu spustite prema vanjskoj strani lijevog stopala. Ustanite, ispružite obje ruke iznad desnog ramena, tako da tijelo oblikuje dijagonalnu liniju.

Ponovite 8 do 10 puta i zamijenite strane.

 

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije