Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Trening za seksi stražnjicu

Trening za seksi stražnjicu

Trening za seksi stražnjicu
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 21.10.2013.
  • Broj pregleda: 4.522
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kako vježbati?

Znanstvenici otkrivaju 4 pokreta koji su najučinkovitiji za oblikovanje stražnjice. U stvari, ovaj trening u 10 minuta može nadmašiti tradicionalne pokrete za čak 30%.

Aerobne vježbe radite 4 do 5 puta tjedno i primijetit ćete rezultate već za 2 do 4 tjedna. Dodatan bonus je povećana razina energije tijekom cijelog dana.

Što vam treba?

Elastična traka srednjeg otpora, bučice od 2 do 5 kilograma i stolac.

Napravite 8 do 12 ponavljanja svake vježbe sa svakom stranom. Napravite 2 seta i radite trening 3 puta tjedno. Prvo napravite osnovni pokret. Ako vam je teško odaberite onaj jednostavniji, a ako želite veći izazov odaberite teži.

Kako do bržih rezultata?

Napravite 3 seta od 10 do 15 ponavljanja svaki dan i dodajte 30 do 60 minuta aerobne vježbe, kao što je šetanje, trčanje ili vožnja bicikla većinu dana u tjednu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije