Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

U 5 minuta do ravnog trbuha

U 5 minuta do ravnog trbuha

U 5 minuta do ravnog trbuha
  • Objavljeno: Petak, 24.05.2013.
  • Broj pregleda: 1.214
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Tradicionalni trbušnjaci potiču rad samo jednog mišića trbuha, što ih ne čini najboljim izborom. Ovaj trening će potaknuti rad svih mišića trbuha.

Počnite s prvom vježbom, slijedite upute i odmah prijeđite na iduću vježbu, bez ikakvih pauza, dok ne završite cijeli trening.  

Vježba 1

Kleknite pred loptom za pilates, koljena moraju biti u ravnini s kukovima, a podlaktice na lopti. Leđa držite ravno. Stegnite mišiće trbuha i polako kotrljajte loptu prema naprijed koliko god možete. Stanite, savijte laktove i kotrljajte loptu unatrag. Ovo je jedno ponavljanje, a vi ih napravite 10.

Vježba 2

Zauzmite položaj kao na slici, pazite da ruke budu ravne i u ravnini s ramenima. Zategnite mišiće trbuha, noge držite ravno i podignite kukove prema stropu. Stanite i vratite se na početni položaj. Ovo je jedno ponavljanje, a vi ih napravite 10.

Vježba 3

Legnite na leđa. Noge podignite, a koljena savijte tako da budu pod pravim kutom. Ruke stavite na vanjske strane koljena. Ispružite noge ispred tijela i istovremeno ispružite ruke iznad glave. Stanite i vratite se na početak. Ovo je jedno ponavljanje, a vi ih napravite 10.

Vježba 4

Zauzmite položaj za sklekove. Okrenite tijelo u lijevo. Oslonite se na stopalo i podlakticu. Zadržite položaj 1 do 2 sekunde i vratite s na početak. Isto ponovite s drugom stranom. Vježbu radite, izmjenjujući strane, 10 puta na svakoj strani.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije