Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Učvrstite cijelo tijelo uz ovih 5 vježbi!

Učvrstite cijelo tijelo uz ovih 5 vježbi!

Učvrstite cijelo tijelo uz ovih 5 vježbi!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 25.07.2016.
  • Broj pregleda: 3.015
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovaj trening radite svaki dan. Neće vam oduzeti puno vremena, a rezultate ćete primijetiti već nakon nekoliko tjedana. Ove vježbe aktiviraju mišiće čitavog tijela, trbuha, leđa, nogu i stražnjice.

Vježba 1

Aktivira mišiće donjeg dijela leđa, trbuha, bedara i stražnjice.

Legnite na leđa. Savijte koljena, pritisnite stopala od pod, a ruke ispružite uz tijelo tako da su dlanovi okrenuti prema podu. Zategnite mišiće stražnjice i podignite kukove od poda tako da su ramena, kukovi i koljena u ravnini. Opustite gornji dio tijela i pripazite na to da vrat ne bude pod opterećenjem. Zadržite položaj 1 minutu. Spustite kukove malo prema podu i opustite mišiće stražnjice. Nastavite podizati i spuštati kukove 20 do 30 puta. Napravite 2 do 3 ponavljanja.

Vježba 2

Aktivira mišiće trbuha, gornjeg dijela leđa i nogu.

Legnite na leđa. Stavite ruke iza glave, a noge lagano podignite. Zarotirajte ramena u lijevo i u isto vrijeme podignite desnu nogu prema desnom laktu. Obje noge trebaju biti u zraku, kao i glava, vrat i ramena. Lijevu nogu potpuno ispružite. Nastavite izmjenjivati strane 1 minutu, potom se vratite u početni položaj. Napravite 2 do 3 ponavljanja.

Vježba 3

Aktivira mišiće leđa, trupa, kukova, nogu i stražnjice.

Legnite na leđa. Savijte koljena, a ruke ispružite uz tijelo tako da su dlanovi okrenuti prema podu. Zategnite mišiće stražnjice i podignite kukove tako da su u ravnini s ramenima i koljenima. U isto vrijeme oprezno podignite jednu nogu tako da je stopalu usmjereno prema stropu. Dlanovi cijelo vrijeme trebaju biti na podu. Zadržite ovaj položaj 30 sekundi. Vratite kukove prema podu i opustite mišiće stražnjice. Nastavite podizati i spuštati stražnjicu 15 do 20 puta. Isto ponovite s drugom stranom. Napravite 2 do 3 ponavljanja sa svakom stranom.

Vježba 4

Aktivira mišiće trbuha, leđa, kukova, struka, nogu, stražnjice, ruku i ramena.

Stavite dlanove na pod tako da su u ravnini s ramenima, a ruke su potpuno ispružene. Oslonite se na stopala tako da tijelo bude potpuno ravno. Zategnite mišiće trbuha i zadržite ovaj položaj 30 do 60 sekundi, potom se spustite. Napravite 2 do 3 ponavljanja.

Vježba 5

Aktivira mišiće trbuha, kukova, bedara i stražnjice.

Ruke stavite na kukove i lijevom nogom iskoračite unatrag. Spustite se u iskorak i pripazite da koljeno ne prelazi ravninu stopala. Spustite lijevo koljeno što više možete. Zadržite položaj 30 sekundi, potom se lagano spuštajte i podižite 20 do 30 puta. Ponovite isto s drugom stranom. Napravite 2 do 3 ponavljanja sa svakom stranom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije