Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježba koja uklanja celulit

Vježba koja uklanja celulit

Vježba koja uklanja celulit
  • Objavljeno: Srijeda, 02.03.2016.
  • Broj pregleda: 2.189
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Osim što je korisna za opuštanje, joga dokazano pomaže u borbi protiv celulita. Studije na Harvardskom sveučilištu dokazale su da je joga najučinkovitiji način za poboljšanje protoka limfe, za uklanjanje toksina i smanjenje zadržavanja tekućine u organizmu.

Joga donosi povećanu gipkost, koža postaje elastičnija i blistavija, definiraju se i povećavaju mišići, a sve se to odražava i na opće stanje tijela, koje uistinu postaje mlađe i vitalnije. Uz to, joga poboljšava cjelokupnu muskulaturu tijela i jača imunološki sustav.

Ako se uz to promijeni i način prehrane – izbaci šećer i svi prerađeni proizvodi, te se pokušate hraniti na što zdraviji i prirodniji način, koji uključuje svježe voće i povrće bez previše začina, sjemenke i orašaste plodove, svježe nemasne sireve i uz izvođenje detoksikacije, poboljšano zdravlje i ljepota tijela postat će zapravo ogledalo unutrašnje čistoće i mira, a unutrašnje zadovoljstvo je to koje ženi daje onaj poseban sjaj i ljepotu koju ne može umanjiti ni trag celulita.

Isprobajte jogu za mršavljenje!

Od nekoliko poza joge koje su dobre za topljenje celulita, ova je najdjelotvornija:

  • Zauzmite stav uskog raskoraka.
  • Stavite ruke na bokove, desnu nogu savijte u koljenu i podignite je prema gore.
  • Laganim pokretima, 20 puta gurnite petu prema leđima.
  • Kada završite s podizanjem pete prema gore, desnom rukom se uhvatite za desni skočni zglob.
  • Povucite nogu što više prema gore, istovremeno podižući gornji dio tijela i lijevu ruku uvis.
  • U tom položaju ostanite dvadesetak sekundi, pri tome vodeći računa o pravilnom disanju.
  • Duboko ritmično disanje pri izvođenju položaja potiče hormonalnu ravnotežu i donosi veću količinu kisika u tijelo, koji je neophodan u borbi protiv sagorijevanja masnoća.

Vratite se u početni položaj i vježbu ponovite i na drugoj nozi.

Svakodnevno prakticirajte ovu vježbu oko 20 minuta kako biste vidno popravili stanje. Ako ne možete svakodnevno, vježbajte bar 20 minuta tri puta tjedno. Možete je kombinirati i s drugim pozama joge.

Za najbolji efekt, s jogom kombinirajte trčanje i vježbe snage (najbolje čučnjeve i iskorak). Ako imate vremena, ubacite i kratku samomasažu kritičnih zona na suho (suha četka ili frotir) ili nekim omiljenim uljem ili kremom.

Vježbu morate raditi što je smirenije, sporije i koncentriranije moguće. Rezultati su vidljivi već za mjesec dana.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije