Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Google prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe istezanja - odličan način za stjecanje fleksibilnosti tijela

  • Objavljeno: 01.02.2009.
  • Izmjena: 21.08.2015.

Vježbe istezanja - odličan način za stjecanje fleksibilnosti tijela

Vježbe istezanja - odličan način za stjecanje fleksibilnosti tijela
Vježbe istezanja - odličan način za stjecanje fleksibilnosti tijela

Vježbe istezanja

Vježbe istezanja su vrlo važan dio rutine fitnessa i najbolji su način za stjecanje fleksibilnosti tijela. A najčešće su vrlo podcjenjene. Stjecanje rutine za vježbe istezanja je vrlo lako i mora biti dio svakodnevne rutine ako želite steći fleksibilnost i usporiti proces starenja tijela.

Kako postajete stariji mišići i ligamenti postaju kraći i deblji što može dovesti do problema kao što su: loš položaj tijela, smanjena mobilnost tijela, veća mogućnost za povrede. Manjak fleksibilnosti kod žena dovodi do toga da im mišići ramena i leđa postaju kraći i zgrčeniji i tako nastaju pogrbljena ramena kao kod vještica iz bajki. 10-15 minuta dnevno može smanjiti ili skroz spriječiti takav stav i pomoći vam da imate dobar stav tijela, čak i u poznijim godinama.

Ako pokušate vježbati, a da prethodno ne zagrijete mišiće, možete dobiti upalu mišića. Dinamično istezanje mišića se preporučuje prije početka vježbanja. Neistezanje mišića poslije vježbanja može dovesti do prekomjerene boli i grčeva u mišićima, tako da se poslije vježbanja preporučuje statičko istezanje mišića.

Tagovi:

Komentari

Trenutno nema komentara

Prijavite se ili registrirajte da biste mogli komentirali sadržaj.

    Najnovije

    Najčitanije

    
    Zatvori oglas