Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe za bikini

Vježbe za bikini

Vježbe za bikini
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.06.2011.
  • Broj pregleda: 9.300
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kako vježbati?

Ako i ovo ljeto sanjate o bikiniju, pogledajte ove vježbe kako bi što spremniji dočekali plažu. Ovih 6 vježbi cilja na trbušne mišiće, stražnjicu, bedra i prsa,  no, to nije standardna tjelovježba. Ove vježbe će pojačati i tonus vašeg bikini tijela. Za smanjenje tjelesne masti slijedite plan prehrane s manje kalorija i uključite najmanje 30 minuta kardio vježbi kao što su hodanje ili trčanje većinu dana u tjednu. Ako se pridržavate plana osam tjedana, sve ono što ste željeli sakriti s ponosom ćete izložiti pogledima na plaži!

Odaberite intenzitet koji je dovoljno težak da izazove ciljane mišiće, ali ne tako težak da osjećate opterećenje na zglobove. Počnite s bučicama koje su teške 1 do 2 kilograma, a postupno povećajte na 3 do 5 kilograma, ovisno o vježbi.

Počnite s osam do 12 ponavljanja svake vježbe i radite do tri seta od osam do 12 ponavljanja. Vježbajte dva do tri puta tjedno uz dan odmora između.

Slijedite preporučene vježbe, ili ih prilagodite po potrebi, ovisno o kondiciji.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije