Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe za leđa

Vježbe za leđa

Vježbe za leđa
  • Objavljeno: Petak, 19.04.2013.
  • Broj pregleda: 4.024
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Mačka

Jačanje mišića leđa će popraviti vaše držanje, smanjiti bolove i napetost. Ipak, prije nego započnete s ovim treningom, posavjetujte se sa svojim liječnikom.

Smanjuje ukočenost u leđima i kukovima i ublažava napetost u kralježnici.

Stanite na sve četiri. Duboko udahnite i podignite glavu što više prema stropu, a donji dio leđa spustite. Tijekom izdaha napnite mišiće trbuha. Leđa podignite, a glavu spustite prema podu.

Kukove spustite na stopala, prsa spustite na bedra, čelo naslonite na pod, a ruke ispružite. Ponovite vježbu 6 puta.

macka.jpg

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije