Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe za lijepe grudi

Vježbe za lijepe grudi

Vježbe za lijepe grudi
  • Objavljeno: Srijeda, 01.04.2009.
  • Broj pregleda: 1.742
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ovo nisu vježbe da bi vam grudi postale veće, nego da bi bile čvršće. Za to su odgovorni mišići u grudi ma na koje se dojke naslanjaju, ail neophodno je učvrstiti i leđa da bi stajali ravno, zatim ruke, ali i ramena. Ove četiri vježbe pokrivaju sva ova područja, ali neophodno je izdržati barem dva mjeseca svakodnevnog vježbanja da bi vidjeli rezultate, a poslije tog perioda dovoljno je dva puta tjedno da bi održali isti nivo.

Koristite utege od kilogram ili dva. Postepeno produžujte trajanje vježbanja i skraćujte odmor između serija: ispočetka neka bude 15 sekundi, kasnije samo koliko je dovoljno da duboko udahnete. Prvenstveno pazite na pravilnost pokreta: ne smiju biti ni prespori niti prebrzi da ne bi previše istegnuli grudne mišiće. Počnite sa pet serija od pet pokreta, pa povećajte na 10 serija sa osam, 10 i više pokreta. Leđa uvijek moraju biti ispravljena. Udišite pri opterećenju, izdišite za vrijeme opuštanja.

Vježba 1

Kleknite na koljena i ruke, koje ćete razmaknuti nešto više od širine ramena, a dlanove usmjerite prema unutra. Leđa moraju biti ravna. Uvucite trbuh. Savijajte ruke u laktovima spuštajući grudi prema podu, a zatim se vratite u početni položaj.

Vježba 2

Lezite na leđa, savijajte noge i uzmite u svaku ruku mali uteg. Ruke moraju biti ispružene, a trbuh stegnut. Dakle, ispružite ruke uvis pa ih zatim spuštajte prema podu koliko možete, a da ne pomjerate leđa. Vratite ruke u početni položaj. Ova vježba lakše se izvodi na klupi.

Vježba 3

Lezite na leđa, noge privucite na trbuh i prekrstite gležnjeve. Uzmite utege u ruke i savijte ih tako da šake dođu u visinu grudi (ne bradi, da ne povrijedite vratne mišiće). Ispravite ruke uvis, kratko ih zadržite u tom položaju i zatim spustite u početni položaj. Ova vježba lakše se izvodi na klupi.

Vježba 4

Lezite na leđa, noge podignite na trbuh i prekrstite gležnjeve. Uzmite loptu u ruke i držite je malo iznad grudi. Udišući, stisnite loptu što jače. Opustite stisak i izdahnite.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije