Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe za ruke i rameni pojas

Vježbe za ruke i rameni pojas

Vježbe za ruke i rameni pojas
  • Objavljeno: Srijeda, 05.10.2011.
  • Broj pregleda: 13.416
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Uvod

U ovom broju predstavljamo vježbe koje se koriste u gerontokineziološkim programima u svrhu povećanja i održavanja pokretljivosti ramenog zgloba. Naime, do ozljeda ramenog zgloba u starijih osoba dolazi zbog deformacija koštano-zglobnog sustava. Da bismo takve slučajeve sveli na najmanju moguću mjeru, potrebno je tijekom redovitih tjelesnih aktivnosti primjenjivati vježbe za jačanje ruku i ramenog pojasa, kako bi se zadržala što veća snaga (osobito vrijedi za žene) i amplituda pokreta tog dijela tijela. Većom pokretljivošću ramenog zgloba, samim time i jačim zglobnim svezama (mišićima i ligamentima), pri eventualnom padu ozljede će biti manje. Ove vježbe poslužit će i mlađim osobama koje tijekom tjelesne aktivnosti žele utjecati na funkciju ruku i ramenog pojasa.

Svako vježbanje uvjetuje poštivanje određenih pravila, pa tako i ovaj sklop. Valja krenuti s jednostavnijim vježbama i manjim brojem serija, s manjim brojem ponavljanja pojedine vježbe unutar serija. S vremenom se prelazi na složenije vježbe s većim amplitudama gibanja, većim brojem ponavljanja u seriji i na kraju većim brojem serija pojedine vježbe. Budemo li ove vježbe primjenjivali dva do tri puta tjedno, učinci će vrlo brzo biti vidljivi.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije