Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbe za ublažavanje boli u leđima

Vježbe za ublažavanje boli u leđima

Vježbe za ublažavanje boli u leđima
  • Objavljeno: Petak, 11.12.2015.
  • Broj pregleda: 3.407
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ove vježbe istezanja će potaknuti opuštanje mišića leđa, vrata i ramena. Bol u leđima je jedna od najčešćih vrsta boli u svijetu. Može uzrokovati drastično smanjenje aktivnosti, debljanje, depresiju i probleme sa spavanjem.

Isprobajte ove pokrete kako biste opustili napete mišiće. Radite trening ujutro ili prije spavanja nekoliko puta tjedno.

Istezanje vrate

Sjednite na pod s prekriženim nogama. Lijevu ruku stavite na desnu stranu glave i polako vucite glavu prema lijevom ramenu. Ramena držite mirno. Osjetite ćete zatezanje na desnoj strani vrata. 3 puta duboko udahnite i izdahnite, i ponovite s drugom stranom.

Istezanje kukova i stražnjice

Legnite na leđa, podignite noge, a desni gležanj stavite na lijevo koljeno. Primite stražnju stranu lijevog bedra i polako primičite nogu prsima. Osjetite ćete zatezanje desnog kuka i stražnjice. 3 puta duboko udahnite i izdahnite, i ponovite isto s drugom stranom.

Sjedeći okret kralježnice

Sjednite sa savijenim koljenima, a lijevu nogu stavite iznad desne. Ispružite desnu ruku i stavite ju na lijevo koljeno. Lijevu ruku stavite iza sebe i polako okrenite tijelo ulijevo. Glavu i ramena pomičite sukladno s trupom. Osjetit ćete zatezanje na donjem i gornjem dijelu leđa. 3 puta duboko udahnite i izdahnite, i ponovite isto s drugom stranom.

Poza djeteta

Legnite na trbuh, koljena stavite ispod trupa, a ruke ispružite ispred sebe. Osjetit ćete zatezanje na području ramena i donjeg dijela leđa. Nekoliko puta duboko udahnite i izdahnite kako biste smanjili napetost u leđima. Polako pomičite ruke u desno. Osjetite ćete zatezanje na lijevoj strani trupa. 3 puta duboko udahnite i izdahnite, i ponovite isto s drugom stranom.

Opuštanje leđa

Legnite na leđa, savijte koljena iznad prsa. Primite stražnji dio bedara i polako primičite koljena prema prsima. Osjetit ćete zatezanje na donjem dijelu leđa. Duboko udahnite i izdahnite 3 puta.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije