Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najčudniji načini snižavanja krvnog tlaka

Najčudniji načini snižavanja krvnog tlaka

Najčudniji načini snižavanja krvnog tlaka
  • Objavljeno: Četvrtak, 14.11.2013.
  • Broj pregleda: 249
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Treća dob

Promjena prehrambenih navika, smanjenje unosa soli, povećanje fizičke aktivnosti i uzimanje lijekova su tradicionalni načini reguliranja krvnog tlaka koje vam preporučuje vaš liječnik. Oni će vam sigurno pomoći i produžiti život, ali trebate znati da postoje bolji načini koji će također regulirati razinu krvnog tlaka, a u njima ćete vjerojatno puno više uživati.

Ove metode će vam dodatno pomoći da snizite krvni tlak, ali nisu zamjena terapiji koju vam je propisao liječnik. Pomoći će da vaš život bude kvalitetniji, a da ujedno radite uslugu svojem tijelu.

Sunčajte se

Sunčan dan može drastično popraviti raspoloženje, a istraživanja su pokazala da popravlja i zdravlje. Znanstvenici su otkrili da osobe koje se svakodnevno izlažu sunčevim zrakama nakon nekoliko tjedana imaju niži krvni tlak, i to puno prije započinjanja proizvodnje vitamina D. Sunce će potaknuti širenje krvnih žila i poboljšati cirkulaciju.

Družite se sa životinjama

Ne morate nužno dovesti kućnog ljubimca u svoj dom, dovoljno bi bilo da posjetite zoološki vrt. Kada su znanstvenici mjerili tlak osobama prije i tijekom posjete zoološkom vrtu, primijetili su smanjenje sistoličkog krvnog tlaka za 6%, a dijastoličkog za 8%. Promatranje životinja je sasvim dovoljno da se regulira razina krvnog tlaka. Prethodna istraživanja su također pokazala da druženje i promatranje životinja ima odlično djelovanje na cjelokupno fizičko i psihičko zdravlje.

Pomognite

Samo 4 sata tjedno pomaganja je sasvim dovoljno da spriječite visoku razinu krvnog tlaka. Osobe, koje sudjeluju u dobrotvornom radu imaju zdraviji krvožilni sustav. Najbolje je sudjelovati u dobrotvornom radu koji vas privlači i u kojemu uživate. Također će vam dati bolji uvid u vlastite probleme i najbolje načine kako da ih riješite.

Meditirajte

Zapeli ste na poslu cijeli dan? Svejedno možete pobijediti stres. Dovoljno je da nekoliko minuta meditirate na stolcu ili pak toaletu. Svakodnevna meditacija značajno snižava krvni tlak i umiruje misli. Smanjuje se razina hormona stresa, kao što su kortizol i adrenalin, koji povećavaju razinu krvnog tlaka.

Zagrlite voljenu osobu

Ljubav je uistinu poput droge. Osobe koje često zagrle voljenu osobu imaju niži krvni tlak. Naime, tijekom razmjene fizičkih dodira se oslobađa hormon oksitocin koji umiruje i regulira rad srca. Jedino bolje od zagrljaja je masaža. Samo 30 minuta tjedno će povećati razinu oksitocina i regulirati razinu krvnog tlaka.

Plešite

Pustite omiljenu glazbu i plešite. Brojna istraživanja su pokazala da plesanje ima odlično djelovanje na zdravlje srca i krvožilnog sustava. Plesanje je vrsta tjelovježbe, a svi već znamo da je tjelovježba odlična za poboljšanje cjelokupnog zdravlja. Slušanje glazbe će potaknuti oslobađanje dopamina, hormona koji će pomoći u regulaciji krvnog tlaka.

Komentari

Najnovije

Najčitanije