Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prevencija Alzheimerove bolesti

Prevencija Alzheimerove bolesti

Prevencija Alzheimerove bolesti
  • Objavljeno: Nedjelja, 29.06.2014.
  • Broj pregleda: 762
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Treća dob

Za pametnu promjenu životnih navika nikada nije kasno, naročito zbog toga jer ćete time zaštititi svoje zdravlje idućih nekoliko godina, a vrlo vjerojatno i dodati koju godinu svojem životu.

Jedite više voća i povrća

Veliki broj istraživanja je potvrdio da je svakodnevna konzumacija voća i povrća odlična za prevenciju raznih bolesti. Sirovo ili kuhano voće i povrće će smanjiti rizik od nastanka Alzheimerove bolesti i odgoditi nastanak bolesti za čak 7 do 9 godina. Također možete raditi sokove koji će biti još ukusniji, a imat će gotovo jednako dobar učinak za zdravlje.

Jedite borovnice

Borovnice su odlične za zdravlje i jako ukusne. Sadrže aktivne tvari, uključujući antocijanine koji pospješuju pamćenje i smanjuju razinu slobodnih radikala u tijelu. Nekoliko istraživanja je pokazalo da borovnice pospješuju kognitivne funkcije i značajno smanjuju rizik od nastanka Alzheimerove bolesti, naročito ako ih jedete svakodnevno.

Unosite omega 3 masne kiseline

Istraživanja su pokazala da osobe koje najmanje 3 puta tjedno jedu masnu ribu (losos, tuna ili sardine), imaju manji rizik od nastanka Alzheimerove bolesti idućih 9 godina. Omega 3 masne kiseline će pospješiti funkcioniranje svake stanice u vašem tijelu, smanjit će rizik od nastanka bolesti srca i krvožilnog sustava.

Unosite folnu kiselinu

Ako ju ne unosite putem suplemenata, svakako unosite hranu koja je bogata folnom kiselinom. Neka istraživanja su pokazala da pospješuje kognitivne funkcije i smanjuje rizik od nastanka bolesti mozga i gubitka pamćenja. Najbolji izvor je zeleno lisnato povrće, kao što su kelj, kupus, špinat. Kvasac i iznutrice su također dobri izvori folne kiseline.

Pijte crno vino

Crno vino ima odlična antioksidacijska svojstva. Smanjit će razinu slobodnih radikala u tijelu i spriječiti nastanak raznih bolesti. Čaša crnog vina dnevno će zaštititi stanice mozga od oksidacijskog stresa, do kojeg dolazi kada je u tijelu povišena razina slobodnih radikala.

Jedite mediteranski tip prehrane

Mediteranska prehrana je najprirodnija za čovjeka. Temelji se na unosu velike količine voća, povrća, cjelovitih žitarica, ribe, puretine, piletine i malo crvenog mesa. Istraživanja su pokazala da osobe, koje jedu mediteranski tip prehrane, imaju značajno manji rizik od nastanka Alzheimerove bolesti.

Vodite računa o krvnom tlaku

Visok krvni tlak povećava rizik od nastanka demencije i Alzheimerove bolesti. Također će povećati rizik od nastanka bolesti srca i krvožilnog sustava, kao i srčanog i moždanog udara.

Ne zaboravite na društveni život

Istraživanja su pokazala da je dobar društveni život odličan za održavanje emocionalnog zdravlja. No, znanstvenici su otkrili da je druženje s prijateljima i bližnjima važan faktor u smanjenju rizika od nastanka Alzheimerove bolesti kasnije u životu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije