Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Reumatoidni artritis - kako olakšati buđenje?

Reumatoidni artritis - kako olakšati buđenje?

Reumatoidni artritis - kako olakšati buđenje?
  • Objavljeno: Subota, 30.11.2013.
  • Broj pregleda: 149
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Treća dob

Reumatoidni artritis može značajno narušiti kvalitetu života. Bolovi u zglobovima će otežati obavljanje jednostavnih pokreta.

Nažalost, za reumatoidni artritis ne postoji lijek. Postoje načini i proizvodi pomoću kojih možete ublažiti simptome reumatodinog artritisa.

Većina ljudi, koja pati od reumatiodnog artritisa, najizraženije simptome primjećuje u jutarnjim satima, odnosno u prvih nekoliko sati nakon buđenja. Kako bi vaša jutra bila što kvalitetnija, a simptomi artritisa što manji, vrijeme je da u jutarnju rutinu uvrstite nekoliko stvari.

Opustite kukove

Pobijedite jutarnju napetost tijela tako da pokrećete svoje kukove i zagrijete ih prije nego ustanete iz kreveta. Legnite na leđa i okrenite noge prema unutra dok koljena ne budu spojena. Zatim ih okrenite prema van. Ponovite 5 puta.

Opustite ramena

Probudite svoj gornji dio tijela tako da legnete na leđa s rukama uz tijelo. Potom podignite jednu ruku i okrenite prste prema stropu. Spustite ruku uz tijelo, potom podignite drugu ruku. Ponovite 5 puta.

Slušajte glazbu

Pustite omiljenu glazbu. Osobe koje pate od artritisa ili nekog drugog oblika kronične boli osjećaju ublažavanje simptoma kada svakodnevno slušaju omiljenu glazbu barem 1 sat. Liječnici vjeruju da glazba potiče oslobađanje hormona koji neutraliziraju bol, a također ističu da vrsta glazbe ne igra nikakvu ulogu.

Podižite utege

Vježbe snage, kao što je podizanje utega, pomažu u smanjenju boli tako da jačaju mišiće koji podržavaju zglobove. Najbolje je da vježbate ujutro jer ćete tako pospješiti pojačano sagorijevanje masti tijekom cijelog dana. Ako nikada niste podizali utege, prvo se posavjetujte s liječnikom. Dobro bi bilo i da sa trenerom uvježbate pravilno izvođenje vježbi.

Istežite se pod tušem

Neka dugo tuširanje u toploj vodi postane svakodnevni jutarnji ritual. Kako biste još više opustili tijelo, napravite neke jednostavne vježbe istezanja. Najveću pažnju posvetite mišićima ramena, vrata i kukova. Ako ste zabrinuti zbog održavanja ravnoteže, stavite stolac i istežite se dok sjedite.

Zagrijte odjeću

Prije tuširanja stavite odjeću da se grije jer se na ovaj način vaši zglobovi neće početi hladiti. Topla odjeća će pomoći u opuštanju tijela tijekom cijelog dana.

Šećite

Jutarnje šetnje su jedan od najboljih načina da ublažite simptome reumatoidnog artritisa tijekom cijelog dana. Šetnja će pospješiti cirkulaciju, povećati razinu energije i pomoći u održavanju zdrave tjelesne težine.

Komentari

Najnovije

Najčitanije