Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ove namirnice su odgovorne za zdravlje i ljepotu kose!

Ove namirnice su odgovorne za zdravlje i ljepotu kose!

Ove namirnice su odgovorne za zdravlje i ljepotu kose!
  • Objavljeno: Subota, 10.09.2016.
  • Broj pregleda: 1.364
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Lijepa i zdrava kosa zahtjeva ispravnu njegu. Osim redovite njege, potrebno je u organizam unijeti namirnice koje će ojačati folikul kose, dati joj dodatni sjaj i gustoću.

Ribe kao što je losos, sardine i skuša prepuna je zdravih omega 3 masnih kiselina. Osim u zaštiti organizma od raznih bolesti, potiču kosu na rast te joj daju dodatnu punoću i sjaj.

S grčim jogurtom također ne možete pogriješiti. Grčki jogurt je izvrstan izvor proteina i sadrži sastojke koji potiču protoku krvi u vlasište i rast kose. Ovaj jogurt sadrži i vitamin B5 koji pomaže u borbi s ispadanjem kose.

Njegujte tijelo i kosu maslinovim uljem!

Za dodatni izvor proteina jedite piletinu ili puretinu jer imaju manje zasićenih masnoća od ostalog mesa. Iduća namirnica koju je poželjno unositi u organizam jest špinat.

Kao i ostalo tamno zeleno lisnato povrće, špinat je pun hranjivih tvari. Obiluje vitaminom A, željezom, beta karotenom, folnom kiselinom, te vitaminom C. Ovi sastojci hidratiziraju kosu i štite ju od lomljenja.

Protiv gubitka kose konzumirajte cjelovite žitarica i tjesteninu, soju i leću.

Slatki krumpir učinkovit je u borbi protiv suhe kose bez sjaja. Ova namirnica puna je antioksidansa i beta karotena. Naše tijelo pretvara beta karoten u vitamin A što potiče sjaj kose. Vitamin A potiče žlijezde u vlasištu na proizvodnju masne tekućine pod nazivom sebum koji čuva kosu od isušivanja. Betakaroten možete pronaći i u namirnicama poput mrkve, bundeve, dinje i manga.

Za cirkulaciju koristite cimet. Možete ga staviti u zobenu kašu, na tost ili u kavu. Cimet potiče cirkulaciju što dovodi kisik i hranjive tvari u folikul kose.

Isprobajte savjete za njegu kose najboljih svjetskih stručnjaka!

Za brži i bolji rast kose, potrebno je jesti jaja. Ona su bogat izvor B vitamina koji jača kosu i nokte.

Za gustoću kose odgovorne su kamenice koje obiluju cinkom, a nedostatak cinka uzrokuje ispadanje kose. Cink također možete pronaći u govedini, rakovima, jastogu i cjelovitim žitarica.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije