Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

80 najzdravijih stvari koje možete učiniti

80 najzdravijih stvari koje možete učiniti

80 najzdravijih stvari koje možete učiniti
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 7.820
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Za početak...

Živite dugo. Budite sretni 24 sata dnevno svih dana u tjednu. Možda zvuči pretjerano ali ako slijedite ove savjete možete biti vrlo blizu toga.

Idite korak po korak. Prvi tjedan pročitajte pet. Usvojite ih. Drugi tjedan sljedećih pet savjeta. Poslije će vam se činiti da je šteta što to niste prije napravili.

Ne želite u svojim ustima - kontaktne leće

Svaka od njih je kao spužva - ako ih stavite na jezik ili samo isperete pod vodom iz pipe, nakupit će se bakterije koje plastika apsorbira. I onda ih stavljate direktno na oko. To sigurno ne želite.

Ne nanosite maskaru u autu

Jedna od češćih ozljeda oka je upravo izazvana nanošenjem maskare.

Ako drijemate - pobjeđujete!

Drijemanjem otklanjate stres i "punite baterije". Pazite da to nije više od 30 minuta jer nakon toga tijelo ulazi u duboku fazu spavanja. Studije pokazuju da ako se probudite prije te faze, osjećat ćete se svježije.

Sunčane naočale - 100 posto UV zaštita

Bacite jeftine naočale i stavite one koje imaju UVA i UVB blokatore.

Stop pijenju kalorija

Broj kalorija koje unesemo raznim pićima je prevelik. Izbacite ili smanjite na minimalnu mjeru razne sokove sa šećerom te alkohol.

Upoznajte se

Studije su pokazale da puno osoba sa normalnim BMI-em još uvijek ima povećanu masnoću. Saznajte i preduhitrite.

Koja vam je razina kolesterola?

Počnite voditi brigu od dvadesete godine života. Provjeravajte svakih pet godina.

Otkucaji srca

Što je manji broj otkucaja znači da vaše srce manje mora raditi, a to je dobra stvar. Izmjerite svoj puls ujutro, kad ste opušteni. Mjerite broj otkucaja u 10 sekundi i pomnožite puta šest. Broj bi trebao biti između 60 i 80 - i niži ako ste aktivan sportaš.

Mjere struka i bokova? Ne radi estetike, već zdravlja!

Najbolji test za predvidjeti srčani udar može biti proporcije vašeg struka u odnosu na vaše bokove. Izmjerite struk gdje je najtanji, i zatim bokove gdje su najširi. Podijelite prvi broj sa drugim: idealni broj bio bi 0.8 ili niži.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije