Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako spriječiti nadutost?

Kako spriječiti nadutost?

Kako spriječiti nadutost?
  • Objavljeno: Nedjelja, 13.09.2015.
  • Broj pregleda: 926
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Ako želite izbjeći nadutost, definitivno trebate napraviti neke stvari koje će vam u tome pomoći. Donosimo vam vrlo jednostavne, ali učinkovite načina pomoću kojih ćete izbjeći nadutost.

Za večeru unesite malo natrija

Ako se želite ustati s osjećajem lakoće i bez nadutosti, svakako večerajte nešto lagano. Izbjegavajte masnu hranu, a pogotovo natrij, odnosno sol. Sol će potaknuti zadržavanje vode u tijelu tijekom noći pa ćete se probuditi teži nego što zapravo jeste. Najbolje je pojesti malo kuhanog povrća i nemasnih proteina. Provjerite koju hranu trebate izbjegavati prije spavanja!

Vježbajte

Već znate da vježbanje potiče mršavljenje, ali jeste li znali da vježbanje u večernjim satima može pomoći u smanjenju nadutosti? Jedno istraživanje je pokazalo da samo 30 minuta vježbanja u večernjim satima može pomoći smanjiti nadutost u jutarnjim satima i zadržati osjećaj lakoće tijekom cijelog dana. Istraživanja su pokazale da oni koji svakodnevno vježbaju u večernjim satima rjeđe osjećaju probleme s nadutošću od osoba koje vježbaju u jutarnjim ili popodnevnim satima.

Prestanite jesti brzu hranu

Ako na poslu jedete proizvode iz pekarnice ili pak brzu hranu, krajnje je vrijeme da prestanete s tom navikom. Ako želite smanjiti unos kalorija, onda počnite jesti kuhana jela ili zdrave sendviče od cjelovitih žitarica, proteina i salate. Istraživanja su pokazala da brza hrana i pekarski proizvodi povećavaju rizik od nastanka popodnevnog umora. To dodatno pojačava žudnju za hranom i slatkišima, što povećava osjećaj nadutosti.

Povećajte unos vode

U kasnim popodnevnim satima se pobrinite da ste zadovoljili dnevnu potrebu tijela za vodom. Vodu nemojte kasnije nastaviti piti jer nećete moći kvalitetno spavati. Adekvatan unos vode je ključan za zdravo mršavljenje i održavanje vitkosti. Važno je unositi namirnice koje dulje održavaju stabilnu razinu šećera u krvi kako biste spriječili stvaranje nagle žudnje za grickalicama.

Zamračite spavaću sobu

Hormon melatonin potiče tijelo na ubrzanu potrošnju kalorija i masti. Istraživanja su pokazala da osobe koje imaju problema s razinom melatonina imaju povećan rizik od nastanka pretilosti. Melatonin je potreban za kvalitetan san, a svi već znamo koliko je kvalitetan san važan za proces mršavljenja i održavanje zdrave tjelesne težine.

Pročitajte kako možete izgubiti kilograme spavajući.

Smanjite grijanje prije spavanja

Tijelo tijekom spavanja također troši kalorije, bez obzira što je u stanju mirovanja. Znanstvenici su ustanovili da će tijelo trošiti još više kalorija ako netom prije spavanja smanjite grijanje u spavaćoj sobi. To vam može pomoći da tijekom godine potrošite 7% više kalorija. Ne čini se puno, ali sigurno nije ni za odbaciti. Zdravije je za cijeli organizam, pogotovo za zdravlje kognitivnog sustava, spavati u prostoriji koja je prozračna i rashlađena.

Pročitajte još savjeta za ublažavanje nadutosti!

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije