Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kako spriječiti rizik od bolesti srca?

Kako spriječiti rizik od bolesti srca?

Kako spriječiti rizik od bolesti srca?
  • Objavljeno: Subota, 23.10.2010.
  • Broj pregleda: 2.611
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Loša vijest: bolest srca je vodeći uzrok smrti za muškarce i za žene. Dobra vijest: postoji osam načina na koje možete spriječiti i smanjiti rizik za bolesti srca. Navodimo osam najboljih rješenja koja će vam pomoći da spriječite bolest srca.

Jedite zdravu prehranu

Zdrava jela će vam pomoći da izbjegnete bolesti srca i brojne komplikacije. Konzumirajte prehranu bogatu svježim voćem i povrća. Spriječite visok krvni tlak konzumiranjem namirnica koje sadrže malo zasićenih masti i kolesterola, te mnogo vlakana. Držite krvni tlak pod kontrolom ograničavanjem soli ili natrija u prehrani.

Održavanje zdrave težine

Budući da prekomjerna tjelesna težina ili pretilost mogu povećati rizik za bolesti srca, važno je održavati zdravu tjelesnu težinu. Da bi odredili da li je vaša težina u zdravom rasponu, izračunajte indeks tjelesne mase našim BMI kalkulatorom.

Redovito vježbajte

Fizička aktivnost može pomoći u održavanju zdrave težine, ali i smanjiti razine kolesterola i krvni tlak. Preporuka je da odrasli trebaju sudjelovati u barem 30 minuta vježbanja umjerenog intenziteta većinu dana u tjednu, a ako možete i više, tim bolje!

Spriječite dijabetes tipa II

Dijabetes povećava rizik za bolesti srca, a rizik za razvoj dijabetesa se povećava ako ne pazite na tjelesnu težinu, ne jedete zdravo ili ne vježbate.

Kontrolirajte kolesterol

Kada jedete zdravu prehranu i vježbate, možete upravljati kolesterolom. Za neke je to teško, ako je visok kolesterol genetski. Međutim, to ne znači da biste trebali zaobići zdravu prehranu i tjelovježbu.

Održavajte zdrav krvni tlak

Konzumacija zdrave hrane i smanjenje unosa soli na oko 2100 mg / dan ili manje pridonosi boljoj kontroli krvnog tlaka. Ako je tlak previsok vaše srce teže radi, što može biti opasno.

Nemojte pušiti

Pušenje uvelike povećava rizik za bolesti srca. Dakle, ako ne pušite, nemojte ni početi. Ako pušite, pokušajte prestati jer ćete tako sniziti rizik za bolesti srca.

Ograničite alkohol

Izbjegavajte pijenje previše alkohola, jer uzrokuje visoki krvni tlak. Ako već pijete, crno vino može biti zdravo ako se konzumira u umjerenim količinama, što je oko jedne čaše ili manje dnevno.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije