Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Najbolje i najlošije zdravstvene navike

Najbolje i najlošije zdravstvene navike

Najbolje i najlošije zdravstvene navike
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 26.01.2009.
  • Broj pregleda: 1.731
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Uvrstite voće barem dva puta dnevno na jelovnik

Jeste li se ikada zapitali koje su najbolje i najlošije stvari koje činite za svoj organizam. Ako želite živjeti zdravo, razmislite je li vam doručak krafna i kava? Jedete li za ručak pomfrit i brzu hranu? Pijete li kavu i uz to još uživate u cigaretama? Kada ste kod kuće, parkirate li se na kauč i uživate u pustolovina TV likova umjesto da živite svoj život? Jeste li konstantno u žurbi i nikako se ne možete riješiti stresa?

Ako se tako ponašate, razmislite je li baš nužno da, osim u uredu, sjedite i kod kuće, te možete li se prisiliti da umjesto kave popijete sok ili čaj. Ove male svakodnevne loše navike utječu na vaše srce, ali i na sveopće zdravlje organizma.

Ljudi jednostavno ne shvaćaju da se bolesti srca i niz drugih bolesti razvijaju tijekom duljeg perioda, a uzrokuje ih, između ostalog, i neuredan stil života.

Donosimo vam kratak sažetak dobrih i loših navika koji utječu na vaš um, tijelo i srce. Razmislite koje od njih opisuju vas i ako ih ne možete odbaciti, probajte ih barem smanjiti.

Pušite

Uživanje u cigaretama nije dobro i znate da trebate prestati. Vjerojatno ste se već nekoliko puta pokušali ostaviti ovog poroka, ali vam ne ide. No pušenje je jedan od najgorih legalnih poroka. Izaziva srčani udar, rak pluća i usta. Odbacite ovu lošu naviku ili barem probajte malo smanjiti dnevnu dozu cigareta.

Konzumirate brzu hranu i crveno meso

Nemarno se odnosite prema svome tijelu i u organizam unosite puno masne hrane bogate kolesterolom i kalorijama.

Previše sjedite

Na poslu provedete osam sati u sjedećem položaju. No i kada dođete kući trudite se što više sjediti ili ležati. Vaš najveći domet je prošetati od kauča do kuhinje po grickalice.

Ne idete na preventivne preglede kod liječnika

Ne razmišljate kako biste trebali provjeriti razinu kolesterola ili krvnu sliku, a kamoli nešto drugo.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije