Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ove navike negativno utječu na razinu hormona!

Ove navike negativno utječu na razinu hormona!

Ove navike negativno utječu na razinu hormona!
  • Objavljeno: Srijeda, 04.05.2016.
  • Broj pregleda: 1.261
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Našim tijelom kolaju hormoni koji su odgovorni za regulaciju niza važnih tjelesnih funkcija. Reguliraju razinu stresa, raspoloženje, libido, tjelesnu težinu i apetit. Neke navike, koje vam naizgled djeluju potpuno bezazleno, mogu narušiti hormonalnu ravnotežu i samim time negativno utjecati na različite tjelesne funkcije.

Loše navike spavanja

San i potrebu za spavanjem regulira unutarnji, odnosno, biološki sat. Brojna istraživanja su pokazala da postoji jasna povezanost između razine hormona u tijelu, kvalitete sna i potrebe za spavanjem.

Prepoznajte hormonalnu neravnotežu!

Fluktuacije hormona u tijelu mogu utjecati na menstrualni ciklus, razinu stresa, šećera u krvi i raspoloženje. Sve to negativno utječe na kvalitetu sna i u većini slučajeva smanjuje potrebu za spavanjem.

Manjak tjelovježbe

Redovita tjelovježba ima brojne prednosti za zdravlje. Osim što povećava razinu energije i regulira tjelesnu težinu, tjelovježba direktno utječe i na razinu hormona u tijelu.

Prirodnim putem povećajte razinu hormona sreće!

Tijekom vježbanja se oslobađaju endorfini ili hormoni sreće koji popravljaju raspoloženje, povećavaju razinu energije i potiču pozitivno razmišljanje. Endrofini također utječu na libido, održavaju imunološki sustav jakim i brane tijelo od različitih mikroba.

Manjak kardiovaskularne aktivnosti

Možda svaki dan idete u teretanu. Ako se vaši treninzi sastoje isključivo od vježbi snage, postoji velika vjerojatnost da će doći do hormonalne neravnoteže u tijelu, naročito hormona koji reguliraju razinu apetita.

Provjerite suptilne znakove hormonalne neravnoteže!

Istraživanja su pokazala da osobe koje preskaču aerobnu tjelovježbu imaju povećan rizik od nastanka povišene razine hormona gladi u tijelu, ghrelina. Razina ghrelina je usko povezana s time koliko aerobne aktivnosti uvodite u svoj dan.

Prekomjeran unos slatkiša

Ako se vaša prehrana sastoji od slatkiša i procesuirane hrane, postoji velika vjerojatnost da vodite borbu sa suvišnim kilogramima. Brojna istraživanja su pokazala da prekomjeran unos slatkiša povećava rizik od nastanka metaboličkog sindroma i dijabetesa tipa 2.

Saznajte koji se hormoni svaki mjesec poigravaju vama!

Previše šećera može uzrokovati inzulinsku rezistenciju. Inzulinska rezistencija je nemogućnost tijela da pretvori šećer u energiju za stanice.

Pratite niskokalorični plan prehrane

Istraživanja su pokazala da nizak unos kalorija povećava rizik od nastanka hormonalne neravnoteže. Rigorozne dijete, prehrana koja se temelji na sokovima i prečeste detoksikacije mogu imati negativan utjecaj na razinu hormona u tijelu.

Ne možete smršaviti? Možda su u pitanju ovi hormoni!

Svaka dijeta koja previše ograničava unos kalorija može uzrokovati dramatične hormonalne promjene, a naročito negativno utječe na razinu estrogena. Iako ćete brzo izgubiti kilograme, raspoloženje će biti loše, apetit nekontroliran i san loše kvalitete.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije