Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Ovi simptomi upućuju da ste pod kroničnim stresom!

Ovi simptomi upućuju da ste pod kroničnim stresom!

Ovi simptomi upućuju da ste pod kroničnim stresom!
  • Objavljeno: Utorak, 28.06.2016.
  • Broj pregleda: 3.402
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kronični stres može doslovno preuzeti vaš život, naročito ako ne znate kako se učinkovito nositi s njime. Nažalost, kronični stres se javlja kod otprilike 20% svjetskog stanovništva. Kronični stres se ponekad može činiti poput crne rupe iz koje ne možete izaći, koliko god tražili izlaz.

Ako se pronalazite u ovome, onda postoji jako velika vjerojatnost da vodite borbu s kroničnim stresom, tjeskobom i anksioznošću. Donosimo vam simptome koji upućuju da ste pod kroničnim stresom. Ako osjećate poteškoće u samostalnom ublažavanju kroničnog stresa, svakako bi bilo dobro da se obratite stručnjaku.

Kronični umor

Stres oslabljuje imunološki sustav i crpi energiju iz tijela. Počet ćete se osjećati umorno i letargično. Ako se osjećate umorno čak i nakon adekvatne količine sna, velika je vjerojatnost da je u pitanju kronični stres.

Isprobajte 3 namirnice koje pobjeđuju stres!

Žudnja za slatkišima i škrobom

Kada smo pod stresom, često posežemo za nezdravom hranom koja sadrži prazne kalorije. To su obično slatkiši i hrana s visokim udjelom škroba. Osobama koje vode borbu s kroničnim stresom ovakva hrana služi kao utjeha i bijeg od stvarnosti.

Probavne smetnje

Anksioznost i stres negativno utječu na rad probavnog sustava. Naš probavni sustav je direktno povezan s mozgom i istraživanja su pokazala da razina dobrih bakterija unutar probavnog sustava utječe na razinu hormona stresa u tijelu. Kroničan stres i anksioznost mogu uzrokovati probavne smetnje, bolesti i poteškoće.

Isprobajte ananas jer potiče probavu, ublažava depresiju i stres!

Problemi sa spavanjem

Osobe koje imaju problema s kroničnim stresom vrlo često imaju i probleme sa spavanjem jer ne mogu utišati um i opustiti se. Kroničan stres i anksioznost povećavaju rizik od nastanka nesanice. Ako vodite borbu s nesanicom, stručnjaci preporučuju da probate meditirati, prije spavanja slušate umirujuću glazbu, popijete šalicu toplog čaja ili pripremite opuštajuću kupku.

Problemi s koncentracijom

Visoka razina hormona stresa u tijelu može uzrokovati probleme s koncentracijom i fokusom. Um ne zna kako ostati stišan, smiren i fokusiran na trenutnu aktivnost. Neuroni rade jako brzo, nakon čega se osoba vrlo često osjeća umorno i iscrpljeno.

Iako se anksioznost može činiti kao nešto što je neizlječivo i neizbježno, postoje koraci koji vam mogu pomoći u smanjenju razine hormona stresa, smiriti vas i opustiti:

Usvojite zdrave prehrambene navike – povećajte unos svježeg voća i povrća, cjelovitih žitarica, orašastih plodova i sjemenki.

Redovito vježbajte – jedan od najlakših i najdjelotvornijih načina da pobijedite anksioznost je redovita tjelovježba i sudjelovanje u aktivnostima u kojima uživate.

Slijedite rutinu – potrudite se svaki dan slijediti istu rutinu jer tijelo to voli.

Naučite upravljati stresom – počnite redovito meditirati, prakticirati jogu i duboko i polako disati.

Spavajte – manjak sna uzrokuje povećanje razine hormona stresa u tijelu pa se potrudite da svaku večer spavate barem 7 do 8 sati.

Komentari

Najnovije

Najčitanije