Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Pod stresom ste? Opustite se u samo 5 minuta!

Pod stresom ste? Opustite se u samo 5 minuta!

Pod stresom ste? Opustite se u samo 5 minuta!
  • Objavljeno: Četvrtak, 21.04.2016.
  • Broj pregleda: 1.512
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Kronično visoka razina stresa negativno utječe na zdravlje i rad cjelokupnog organizma. Ponekad zvuči lakše nego što jest, ali opustiti se uistinu možete brzo i na jednostavne načine.

Popijte šalicu zelenog čaja

Zeleni čaj je odličan izvor L – teanina, spoja koji smanjuje razinu stresa i potiče opuštanje. Zeleni čaj je bolji izbor od kave jer sadrži kofein, ali u puno manjoj razini.

Popijte napitak od zelenog čaja i banane!

Pojedite malo čokolade

Odaberite tamnu čokoladu koja ima barem 70% kakaa. Istraživanja su pokazala da tamna čokolada smanjuje razinu hormona stresa i regulira rad metabolizma.

Pojedite malo meda

Ako osjećate žudnju za slatkim, pojedite malo meda koji ima moćno protuupalno djelovanje, popravlja raspoloženje i ublažava anksioznost.

Meditirajte

Ne morate otići u prirodu da biste osjetili čudesne prednosti meditacije. Pet minuta provedenih u tišini i miru je sve što vam treba da biste se opustili. Fokusirajte se na svoje disanje, ruke i noge. Pozitivan učinak meditacije ćete osjetiti vrlo brzo.

Provjerite što se događa s tijelom kada meditirate!

Duboko dišite

Duboko i polagano disanje je ponekad sve što vam treba da biste ublažili anksioznost, tjeskobu i popravili raspoloženje.

Brojite unatrag

Kada imate osjećaj kao da vas opsjeda stotina negativnih i uznemiravajućih misli, počnite brojati unatrag. Na taj ćete se način opustiti i barem na trenutak zaboraviti na sve probleme koji vas muče.

Zatvorite oči

Napravite malu pauzu, zatvorite oči i pokušajte ne razmišljati ni o čemu. Zatvoriti oči na kratko vrijeme je odličan način za opuštanje i koncentraciju.

Isprobajte hranu koja se bori protiv stresa!

Masirajte si ruku

Masiranje ruku je odlično za osobe koje cijele dane provode pred računalom. U rukama se nakuplja velika razina napetosti i tenzija. Stavite malo kreme na ruke i dobro ih izmasirajte.

Zapešća smočite hladnom vodom

Ako ste pod stresom, namočite zapešća što hladnijom vodom. Smočite i dio iza ušiju jer se tu nalazi splet krvnih žila pa hlađenjem ovih dijelova direktno utječete na rad čitavog tijela.

Promijenite okruženje

Iskoristite svaku priliku i provedite vrijeme na otvorenome. Prirodna svjetlost čini čuda za raspoloženje i razinu stresa. Prošećite 5 minuta i primijetit ćete da ste se počeli opuštati čim ste izašli na svježi zrak.

Pogledajte kroz prozor

Kada je sve užurbano i pod velikim ste stresom, izdvojite malo vremena, pogledajte kroz prozor i promatrajte sve što se događa.

Plešite

Istraživanja su pokazala da ples opušta i popravlja raspoloženje. Samo 5 minuta plesanja je dovoljno da se osjećate bolje i opuštenije.

Isprobajte trening koji oslobađa od stresa!

Mazite se s ljubimcem

Malo maženja s ljubimcem podiže razinu hormona sreće, popravlja raspoloženje, regulira rad srca i vraća samopouzdanje.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Godišnji horoskop za 2017. godinu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije