Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Što učiniti kad vas uhvati grozna glavobolja?

Što učiniti kad vas uhvati grozna glavobolja?

Što učiniti kad vas uhvati grozna glavobolja?
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 05.10.2015.
  • Broj pregleda: 99
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Prema posljednjim istraživanjima Svjetske zdravstvene organizacije, 47 posto ljudi imalo je glavobolju barem jednom u protekloj godini, a razlozi su svakojaki, od loše cirkulacije do stresa ili dehidracije.

Glavobolja

se može pojaviti iz više razloga, a često smo sami krivi za to neugodno stanje. Ponekad je u pitanju i odlazak na dijetu, alkohol ili neprospavana noć. Kod takvih glavobolja možete probati s nekoliko tehnika, a ako shvatite da vam ne pomažu, tableta protiv bolova sigurno hoće. Ponekad je jednostavno lakše uzeti tabletu protiv bolova koja će brzo otkloniti glavobolju, a vi nećete izgubiti cijeli dan s nesnosnim "bubnjanjem" u glavi.

Odmorite

Jedan od najčešćih uzroka glavobolja su napeti mišići u tijelu i velika razina stresa pa bi bilo dobro ako se možete leći na neko vrijeme u zatamnjenoj sobi kako bi se opustili. Stimulacija poput svjetla i buke također pridonosi pojavi glavobolje pa vam nekoliko minuta u mraku sa zaklopljenim očima može pomoći.

Pročitajte zašto je dobro odrijemati i napuniti baterije.

Opustite se uz meditaciju

Uhvati li vas glavobolja na poslu nemate previše izbora, ali možete odvojiti nekoliko minuta i opustiti se disanjem odnosno meditiranjem. Još uvijek se vode istraživanja koja traže potvrdu kako točno meditacija utječe na otklanjanje glavobolje, ali sigurno je da vam neće naštetiti. Udahnite duboko nekoliko puta i polako ispustite zrak. Dovoljno je pet minuta za relaksaciju.

Provjerite vodič kroz meditaciju za početnike!

Istegnite se

Napetost u mišićima koja uzrokuje glavobolje često se nakuplja upravo u predjelu vrata pa nije loše malo se istegnuti uz masažu. Polako naginjite glavu na svaku stranu, naprijed i unatrag kako biste istegnuli mišiće.

Isprobajte 6 pokreta za istezanje cijelog tijela.

Popijte kavu za bolju stimulaciju

Odlučite li se za tabletu protiv boli jer je pred vama dan pun izazova i treba vam brzo i lako rješnje, pomoći će još i šalica kave. Prema National Headache Foundationu, oko 130 mg kofeina može poboljšati učinak tablete protiv bolova za čak 40 posto.

Pročitajte zašto preskočena šalica kave uzrokuje glavobolju.

Možda ste dehidrirali?

U žurbi i danu natrpanom obavezama često zaboravljamo osonove, a jedna od njih je i obična voda. Ukoliko ste dehidrirali, moguće je da vas zbog toga boli glava. Prema studiji iz 2012. objavljene u The Journal of Nutrition, popijete li oko 2,5 dcl vode, vrlo brzo će vam biti bolje.

Pročitajte kako dehidracija narušava vaše zdravlje.

Koristite eterična ulja

Masaža sljepočnica može biti ugodnija uz koju kap eteričnog ulja, posebo od ružmarina ili timijana. Možete probati i druga eterična ulja koja sadrže sastojak karvakrol, budući da on im protuupalno djelovanje.

Pročitajte kako možete iskoristiti moć eteričnih ulja.

Uzmite magnezij

On će opustiti mišiće i smanjiti napetost koja uzrokuje glavobolju. Inače ga možete dobiti iz namirnica poput sjemenki bundeve, skuši, suhim smokvama i tamoj čokoladi, a ako ga uzimate primjerice u tabletama, dnevna doza je 400 mg.

Provjerite koji su simptomi nedostatka magnezija.

Pripremite čaj od đumbira

U nadolazećim mjesecima čaj od đumbira najbolji je izbor jer jača imunitet, ali i pomaže protiv glavobolje. Narežite dva manja korijena i prelijte vrelom vodom pa poklopljeno pustite na pola sata. Nije li vam čaj ukusan, dodajte malo meda.

Pročitajte kako i zašto piti čaj od đumbira.

Komentari

Najnovije

Najčitanije