Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Zašto je dobro biti jutarnji tip?

Zašto je dobro biti jutarnji tip?

Zašto je dobro biti jutarnji tip?
  • Objavljeno: Subota, 05.09.2015.
  • Broj pregleda: 198
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Znanstvenici iz Velike Britanije su proveli istraživanje u kojem su ustanovili da su jutarnji tipovi osoba sretniji, vitkiji i manje skloni naglim promjenama raspoloženja. Ako niste jutarnji tip osobe, donosimo vam razloge zbog kojih ćete to htjeti postati.

Bit ćete produktivniji

Osobe koje se većinu vremena ustaju ujutro su osobe koje su produktivnije na svim poljima života. Također, znanstvenici su ustanovili da su jutarnji tipovi kreativniji što im omogućava brže i učinkovitije rješavanje problema. Jutarnji tipovi su osobe koje se češće kandidiraju za najviše položaje u poduzećima i učinkovitije obavljaju svoje zadatke.

Bit ćete pouzdaniji

Ako često sve radite u zadnji čas i primijetili ste da vam se raspoloženje često mijenja, počnite se ustajati ranije. Prema brojnim istraživanjima jutarnji tipovi su pouzdaniji, emocionalno stabilniji i manje skloni ovisničkom ponašanju. Znanstvenici su višegodišnjim istraživanjima zaključili da su jutarnji tipovi odgovorniji i bolje organizirani.

Imat ćete bolju koncentraciju

Znanstvenici su ustanovili da osobe koje se ranije ustaju imaju bolju koncentraciju tijekom cijelog dana. Također, njihov imunološki sustav je otporniji što im omogućava da se bez poteškoća fokusiraju na radne zadatke i budu rjeđe bolesni. Jutarnji tipovi imaju pozitivnije stajalište i stav prema životu, rjeđe su loše raspoloženi i u pravilu su optimistični. Sve to im omogućava fokusiranje na obaveze.

Bit ćete manje pod stresom

Ako ste neprestano u žurbi i istovremeno obavljate niz različitih stvari, pitajte se je li to zato što se ne ustajete dovoljno rano. Istraživanja su pokazala da jutarnji tipovi tijekom cijelog dana u tijelu imaju manju razinu hormona kortizola. Ako mislite da će vam nekoliko sati spavanja smanjiti stres, možda je istinito upravo suprotno.

Bit ćete vitkiji

Istraživanja su pokazala da su oni koji ranije ustaju vitkiji, u odnosu na one koje spavaju dugo i većinu noći provode budni. Rano ustajanje će vam pomoći da odolite žudnji za grickalicama i općenito nezdravim namirnicama. Imat ćete više energije, a to će vam dobro doći za uvođenje svakodnevne tjelovježbe. Rano ustajanje je prirodno tijelu i metabolizmu te će ono najbolje funkcionirati upravo u tim uvjetima. Provjerite koje su prednosti jutarnje tjelovježbe!

Vaš san će biti kvalitetniji

Uvođenjem ranog ustajanja ćete odlaziti i ranije spavati. Takav stil života je prirodan vašem tijelu. San će biti znatno kvalitetniji ako ćete se ranije ustajati i ranije odlaziti na spavanje. Zapamtite da nije toliko važna količina spavanja, već kvaliteta sna. Kvalitetan san je ključan za obavljanje svih tjelesnih funkcija i procesa.

Imat ćete više vremena za sebe

Kada u prvoj polovici dana uspijete obaviti sve što trebate, druga polovica dana će vam ostati na raspolaganju kao slobodno vrijeme koje možete iskoristiti za sebe. To će vam pomoći da se opustite i smanjite razinu hormona stresa u tijelu. Istraživanja su pokazala da su hobiji vrlo važni za postizanje emocionalnog sklada i ravnoteže, a ranim ustajanjem ćete imati više vremena za njih.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Vodič za detoksikaciju

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije