Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Zdraviji za samo 60 sekundi? Da!

Zdraviji za samo 60 sekundi? Da!

Zdraviji za samo 60 sekundi? Da!
  • Objavljeno: Srijeda, 22.02.2012.
  • Broj pregleda: 2.359
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Naše zdravlje ovisi isključivo o nama i našim navikama. Ponekad stil života ne ostavlja puno vremena za brigu o zdravlju. Međutim, postoje načini kojima ćete bez pretjeranog truda i uloženog vremena poboljšati zdravlje, a neke od njih možete već sada učiniti.

Poboljšajte svoje navike

Prilagodite si stolicu jer nepravilno sjedenje može stvoriti bolove u vratu, leđima, bokovima i nogama. Vaše sjedište treba biti dovoljno visoko tako da, kada su leđa uspravljena, noge budu savijene pod kutom od 90°.

Spužvica za pranje posuđa može sadržavati razne bakterije od hrane, čak i salmonelu, jer njome čistite površine i posuđe s kojima ste kasnije u izravnom kontaktu. Osim što spužvicu trebate redovito mijenjati, povremeno ju stavite u mikrovalnu na 30 sekundi kako biste uklonili sve bakterije.

Začinite hranu

Dodajte sjemenke ili ulje lana u svoj obrok. Lan je bogat vlaknima i dobar izvor omega 3 masnih kiselina, koje štite od srčanih oboljenja i nekih vrsta raka. Dodajte ga u umak, tjesteninu, rižu, meso ili ribu. Odličnog je okusa, a učinit ćete mnogo za svoje zdravlje.

Začinite hranu biljem, a ne samo solju. Začinsko bilje ima mnoge zdravstvene prednosti. Ružmarin i majčina dušica mogu spriječiti stvaranje krvnih ugrušaka, a origano i kadulja su izuzetno bogati antioksidansima.

Provjerite što nosite

Izvažite torbicu i ukoliko teži više od 5% vaše tjelesne težine, morate ju malo isprazniti kako biste olakšali opterećenje. Teška torba može uzrokovati loše držanje, bolove u vratu, leđima i ramenima.

Provjerite tenisice za vježbanje. Kako biste izbjegli probleme sa stopalima, redovito mijenjajte obuću, naročito za vježbanje jer se ona brzo istroši. Obujte tenisice i ukoliko primijetite da se oslanjaju samo na jednu stranu, vanjsku ili unutarnju, svakako ih promijenite jer su istrošene.

Budite sretni

Dok čekate u redu porazgovarajte s nekim. Dok se vozite liftom, popričajte sa susjedom. Jedno istraživanje je pokazalo da su ljudi, koji redovito komuniciraju, čak i samo sa susjedima, znatno sretniji.

Pogledajte humorističnu seriju ili film jer ćete se sigurno osjećati bolje. Ljudi koji se redovito smiju luče čak 27% više endorfina koji potiče dobro raspoloženje.  

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Isprobajte ove ukusne i sočne poslastice s tikvicama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije