Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Živjeti zdravije, živjeti bolje!

Živjeti zdravije, živjeti bolje!

Živjeti zdravije, živjeti bolje!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 09.02.2009.
  • Broj pregleda: 784
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Svakoga dana tražimo nešto što će nam pomoći da se osjećamo bolje. Na taj način mi sami i oni oko nas više uživamo u svom vremenu. Recept za uspjeh je uravnotežena prehrana u kombinaciji s dostatnim unosom vode i vježbanjem. Kombiniranjem ta tri ključa za svakodnevni wellness, sami sebi pružate priliku da se dan za danom osjećate dobro.

Sve veće korištenje industrijske tehnologije i gotove hrane; naša ovisnost o automobilskom prijevozu zbog koje sve manje hodamo; naš sjedilački način života i naša užurbanost i zaposlenost koji nam ostavljaju malo vremena za vježbanje i za pripremanje zdravih obroka doveli su do općeg lošijeg zdravstvenog stanja i porasta tjelesne težine.

Iako su te informacije uznemirujuće, imamo dobre vijesti. Kako ste vi u mogućnosti određivati koju hranu ćete jesti i koliko ćete biti aktivni, imate i moć da poboljšate svoje sadašnje i buduće dobrostanje. Sve što vam je potrebno su prave informacije i želja da ih provedete u djelo.

Upamtite, poboljšanje vašeg općenitog zdravstvenog stanja i wellnessa je postupan proces, a ključevi za optimalni wellness su:

1. Uravnotežite svoju prehranu

Morate konzumirati dovoljno dobre hrane- šarenog voća i povrća, proteina (soja, krto meso,piletina i puretina), dobrih ugljikohidrata (kruh i tjestenina od 100% integralnih žitarica, smeđa riža) i dobrih masti iz ribljeg ulja oceanskih riba (plava riba)koje pomažu vašem organizmu u borbi protiv upala i dobrobiti krvožilnog sustava.

Isto tako biste trebali razmisliti o uzimanju dodataka prehrani s vitaminima, mineralima i vlaknima, kako biste svom organizmu osigurali one hranjive tvari kojih nema u hrani koju jedete, a koje su potrebne za optimalan rad vaših stanica. Tu stoji na usluzi naš klub koji će vam složiti kompletan balansiran obrok, povoljniji od doručka u pekarni.

2. Redovito vježbajte

Redovitim vježbanjem možete postići da se osjećate najbolje što možete. Vježbanje koristi vašem srcu, oslobađa vas stresa i olakšava postizanje i održavanje dobre tjelesne težine. Fizička se aktivnost može podijeliti u dvije vrste: aerobna i anaerobna. Aerobno vježbanje podrazumijeva trčanja, brzo hodanje i aerobno vježbanje u dvorani. Aerobne aktivnosti potpomažu dobro stanje vašeg srca i kardiovaskularnog sustava. Popravlja se raspoloženje jer se vježbanjem rješavate stresa i napetosti.

Anaerobno vježbanje pak razvija novo mišićno tkivo, a vježbe su dizanje utega i vježbe izdržljivosti. Sa samo 20 minuta takvog vježbanja dnevno možete postići znatne promjene u obliku i kondiciji vašeg tijela. Mišićna masa pomaže u zaštiti koštane mase, što je naročito važno za žene.

3. Pijte dosta vode

Voda čini oko dvije trećine vašeg tijela. U prosječnom danu izgubite najmanje pola litre vode, čak i ako se ne znojite. Da biste se osjećali najbolje moguće, trebali biste svakodnevno popiti 6 do 8 čaša vode.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije