Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Joga poze kao olakšanje za PMS

Joga poze kao olakšanje za PMS

Joga poze kao olakšanje za PMS
  • Objavljeno: Petak, 29.01.2010.
  • Broj pregleda: 25.856
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Uvod

Ove joga poze mogu ublažiti bol, menstrualne grčeve i popraviti raspoloženje. Joga pojačava cirkulaciju, što može smanjiti nakupljanje tekućine koja izaziva nadutost. Duboko disanje poboljšava protok kisika do tkiva i smanjuje nelagodu koju izazivaju grčevi. Sljedeći položaji su posebno dobri za smanjivanje simptoma PMS-a.

Zamislite zrak koji vam polako širi grudni koš, izdišite kroz nos, usta zatvorena. Ova vrsta disanja pomoći će vam da se još više opustite.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije