Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Kegelove vježbe

Kegelove vježbe

Kegelove vježbe
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 4.591
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Uvod

Uslijed svih promjena tijekom trudnoće, može doći i do slabljenja mišića zdjeličnog dna. Maternica raste i mišići koji podržavaju maternicu i mokraćni mjehur izloženi su naporu pa je moguće da dođe do pojave nekontroliranog ispuštanja mokraće ili inkontinencije. Inkontinencija se može nastaviti i nakon trudnoće jer su isti mišići bili maksimalno istegnuti tijekom izgona bebe. Pravilnom tjelovježbom u trudnoći i nakon poroda možete ih učvrstiti.

Dr. Arnold H. Kegel s kalifornijskog sveučilišta osmislio je nekoliko vježbi koje jačaju sve mišiće uro-genitalnog trakta, te sprječavaju ili tretiraju inkontinenciju u trudnoći i nakon poroda. Vježbajući mišiće zdjeličnog dna, znat ćete opustiti ih i u porodu. Opuštanje ne samo da porod čini ugodnijim, već i sprječava pucanje tkiva međice u porodu.

Prije izvođenja vježbi upoznajte mišiće zdjeličnog dna. Pokušajte tijekom mokrenja zaustaviti srednji mlaz urina. Ako to možete napraviti brzo i lako, vaše zdjelično dno je u dobrom stanju. Ako to ne možete napraviti, vidjet ćete kako nekoliko tjedana Kegelovih vježbi može učiniti čuda. Još jedan način je stezanje mišića oko dva prsta prethodno stavljena u vaginu.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije