Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Mršave žene: kako dobiti na težini i osjećati se zdravo

Mršave žene: kako dobiti na težini i osjećati se zdravo

Mršave žene: kako dobiti na težini i osjećati se zdravo
  • Objavljeno: Srijeda, 14.04.2010.
  • Broj pregleda: 7.110
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Mršave žene su uglavnom zaboravljene od strane medija, pa smo istražili neke savjete o tome kako dobiti kilograme i ostati zdrav.

Ono što ljudi zaboravljaju je da pretjerano mršave žene osjećaju istu nesigurnost kao i one s viškom kilograma. Svi misle kako je njima dobro jer se ne moraju mučiti dijetama i treninzima kako bi izgubile kilograme. Ali, one su također nesigurne i nezadovoljne svojim izgledom.

Sukobljeni ideali ljepote vode rat u vašem umu kako bi se uklopili u nemoguće "kalupe". Žene se zbog toga osjećaju neatraktivno i nepoželjno. Konstantno su izložene slikama super mršavih modela i filmskih zvijezda kao idealima ljepote. Ali, ti isti ideali predstavljaju lažni dojam koji se postiže retuširanjem fotografija, dodavanjem i smanjivanjem onih oblina koje se smatraju poželjnima ili nepoželjnima.

Neusmjereno trpanje hrane nije idealan način da dobijete kilograme. Ako mislite da ste mršavije nego što trebate biti, a želite dobiti koji kilogram i obline na pravim mjestima, prejedanje nije dobar izbor. Loša prehrana samo će dovesti do toga da se osjećate još gore ili da dobivate kilograme na pogrešnim mjestima. Zdrava prehrana je važna ako želite izgubiti, ali i dobiti kilograme. I jedno i drugo utječe na vaše cjelokupno zdravlje.

Mršave žene trebaju povećati unos kalorija, ali ne od zasićenih masti. Prave vrste masnoća su neophodne za pravilno debljanje. Pravilno vježbanje i treninzi s utezima dobar su put prema idealnom tipu tijela dodavanjem mišića. Trener može pružiti odgovarajuće smjernice i osigurati da razvijete prave mišiće.

Povećajte unos ugljikohidrata u prehrani, dodajte još krumpira, brokule, graha, zobi, tjestenine, cjelovitih žitarica i kukuruza, jedite avokado, orahe, nemasno meso, jaja i mlijeko, ribu, grah i mahunarke.

No, najvažnije od svega, ne dopustite da vam mediji definiraju ljepotu. Nemogući standardi koje su postavili časopisi ne uzimaju u obzir metabolizam i genetiku. Nemojte dozvoliti da vaše samopoštovanje ovisi o tome kako izgledate, ili kako mislite da biste trebali izgledati.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije