Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Plan prehrane za uravnoteženje hormona - I dio

Plan prehrane za uravnoteženje hormona - I dio

Plan prehrane za uravnoteženje hormona - I dio
  • Objavljeno: Utorak, 13.01.2009.
  • Broj pregleda: 3.594
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Što jesti?

Uzme li se u obzir način života današnjih žena u perimenopauzi, nije teško zaključiti zašto su inzulin, estrogen i eikosanoidi ispali iz ravnoteže te time ugrozili zdravlje - od bolesti srca i visokog krvnog tlaka do artritisa i raka dojke. Na sreću, počne li se provoditi predloženi plan prehrane, mnoge žene će se bolje osjećati. Već za nekoliko dana će se poboljšati san, gubit će se suvišna masnoća, a različiti zabrinjavajući simptomi počet će se povlačiti, dok će koža dobiti zdrav sjaj. Istodobno će se smanjiti rizik od bolesti i starenja. Da bi se izbjegli mnogi zdravstveni problemi potrebno je učiniti sljedeće:

  • Konzumirati najmanje tri obroka na dan
  • Konzumirati bjelančevine u svakom obroku
  • Smanjiti unos rafiniranih ugljikohidrata i onih s visokim glikemijskim indeksom, uključujući alkohol
  • Konzumirati raznovrsno svježe voće i povrće
  • Konzumirati zdrave masnoće
  • Pojačati metaboličke sustave koji sagorijevaju masnoću i ugljikohidrate
  • Zaštita antioksidansima
Preuzmite CentarZdravlja vodič

Doručak - recepti za savršen početaka dana

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije