Oblikujte i učvrstite stražnjicu u samo 3 pokreta!

Oblikujte i učvrstite stražnjicu u samo 3 pokreta!

Oblikujte i učvrstite stražnjicu u samo 3 pokreta!
  • Objavljeno: Ponedjeljak, 02.05.2016.
  • Broj pregleda: 3.004
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Vježbe za početnike

Pomoću ovog treninga ćete vrlo lako učvrstiti i oblikovati stražnjicu. Ovaj trening se sastoji od 3 razine – za početnike, srednje napredne i napredne. Morat ćete sami odrediti koja razina vam najbolje odgovara, a ako smatrate da ste početnik, svaka 2 tjedna prijeđite na višu razinu.

Vježba 1

Stanite tako da su stopala šire od ravnine s kukovima. Uzmite bučice od 3 kilograma, spustite se u čučanj i savijte koljena pod pravim kutem. Spuštajte ruke prema podu i pazite da koljena ne prijeđu stopala. Vratite se na početni položaj. Napravite 4 seta po 15 ponavljanja.

Vježba 2

Legnite na pod, raširite stopala u ravnini s kukovima i stavite ih na rub klupice za vježbanje. Koljena savijte tako da su pod pravim putem. Oslonite se na stopala i kukove podignite prema stropu što više možete. Cilj je da leđa budu potpuno ravna. Vratite se u početni položaj i napravite 3 seta po 15 ponavljanja.

Vježba 3

Stanite tako da je desna strana tijela okrenuta prema klupici za vježbanje. Uzmite bučice od 3 kilograma i stavite ih ispred bedara. Desnu nogu podignite na klupicu i zategnite mišiće stražnjice. Brojite do 3 i spustite nogu. Vratite se u početni položaj i napravite 3 seta po 15 ponavljanja sa svakom stranom.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Pripremite tijelo za plažu

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Najnovije

Najčitanije