Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Sve prednosti i nedostaci kardio treninga

Sve prednosti i nedostaci kardio treninga

Sve prednosti i nedostaci kardio treninga
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 9.392
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Hlađenje

Trening nije preporučljivo prekinuti naglo. Jednako polagano, kao što ste uveli tijelo u trening zagrijavanjem, potrebno je na kraju treninga usporit tempo i ohladiti tijelo. Kao primjer navodim steper.

Ako ste intenzivno vježbali na visokom stupnju opterećenja 20 minuta, spustite opterećenje za jedan stupanj i nastavite vježbati usporavajući tempo jednu minutu. Zatim dodatno smanjite opterećenje i nastavite još minutu i taj princip primjenjujte 5 do 10 minuta, ovisno koliko ste intenzivno vježbali.

Svrha hlađenja je suprotna svrsi zagrijavanja. U točki kada se bližite kraju treninga, vaše srce udara jako i krv juri mišićima. Vaš je cilj ili bolje reći obaveza prema tijelu, omogućiti preusmjeravanje krvotoka natrag u normalu (u stanje prije početka treninga).

Ukoliko bi naglo prestali s vježbanjem bez da ste se ohladili, vaša bi se krv mogla nakupiti npr. u mišićima nogu što može dovesti do pojave mučnine, vrtoglavice i nesvjestice. Osim vraćanja krvotoka u normalu vi svakako želite ohladiti tijelo prije nego se bacite pod tuš jer bi se u protivnom mogli onesvjestiti.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Iskoristite chia sjemenke za ove ukusne kombinacije!

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije