Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Sve prednosti i nedostaci kardio treninga

Sve prednosti i nedostaci kardio treninga

Sve prednosti i nedostaci kardio treninga
  • Objavljeno: Utorak, 08.07.2008.
  • Broj pregleda: 9.392
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:

Koliko vremenski treba trajati kardio trening za dobro zdravlje?

Ako vam je cilj poboljšati zdravlje nije potrebno odraditi cijeli trening u jednom komadu. Nigdje ne postoji pisano pravilo da po svaku cijenu morate odraditi vaš trening u 30 minuta bez prekida. Dapače, vježbanje 3 puta po 10 minuta uz male pauze ima gotovo jednak učinak kao i 30 minuta u komadu.

Koliko intenzivno trenirati za dobro zdravlje?

Ako je vaš cilj osjećati se bolje i povećati kvalitetu svakodnevnog života, tada je biti aktivan ključna stvar čak i ako ne vježbate uvijek u "ciljanoj zoni". Iako, da da izvukli maksimalnu zdravstvenu korist od kardio treninga i usput značajno smanjili rizik od srčanih oboljenja, potrebno je većinu vremena vježbati u ciljanoj zoni (od 50 do 85% maksimalne frekvencije srca).

Napominjem da je važno imati na umu vaš napredak, dakle ono što vam je bilo teško (intenzivno) za odraditi na početku, za samo nekoliko tjedana biti će lagano. S vremenom postajete sve više fit (dolazite u formu) i usporedno nastojte povećavati intenzitet. Mnogi se čude velikom napretku koji su postigli u kratkom vremenu, a dok su tek počinjali to im se činilo neostvarivim.

Preuzmite CentarZdravlja vodič

Očistite organizam i osnažite tijelo ovim ukusnim juhama

Slanjem vodiča na odabranu e-mail adresu suglasni ste sa prijavom na CentarZdravlja newsletter.

Komentari

Najnovije

Najčitanije