Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježbanje s trakama 1/3

Vježbanje s trakama 1/3

Vježbanje s trakama 1/3
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.07.2015.
  • Broj pregleda: 2.521
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Ostalo

Kompleks od 6 osnovnih vježbi. Traka je vezana u visini ramena. Prva vježba: čeoni krugovi u natrag (pri tome treba paziti na rotaciju kukova i ramena). Druga vježba: čeoni krugovi u naprijed (paziti na rotaciju kukova i ramena). Treća vježba: prednja rotacija ramena - nadlaktica i podlaktica se nalaze pod kutem od 90 stupnjeva, lakat je u visini ramena i vrši se spuštanje podlaktice (treba paziti da je lakat fiksiran). Četvrta vježba: stražnja rotacija ramena - nadlaktica i podlaktica se nalaze pod kutem od 90stupnjeva, lakat je u visini ramena i vrši se pomicanje podlaktice u natrag (paziti da je lakat fiksiran). Peta vježba: vježba za prednje rotatorne mišiće ramena (lakat je fiksiran uz tijelo, nadalaktica i podlaktica se nalaze pod kutem od 90 stupnjeva, i radi se pokret pomicanja podlaktice prema tijelu. Šesta vježba: vježba jačanja stražnjih rotatornih mišića ramena (lakat je fiksiran uz tijelo, nadalaktica i podlaktica se nalaze pod kutem od 90 stupnjeva, i radi se pokret pomicanja podlaktice od tijela)

Komentari