Facebook prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Prijava korisnika

Ukoliko nemate registriran korisnički profil na portalu CentarZdravlja, registrirajte se ovdje te iskoristite sve pogodnosti.

Vježba za kosi trbušni mišić

Vježba za kosi trbušni mišić

Vježba za kosi trbušni mišić
  • Objavljeno: Četvrtak, 16.07.2015.
  • Broj pregleda: 4.145
  • Prosječno vrijeme čitanja:
  • Broj riječi:
Kategorija: Fitness

Početni položaj: Legnemo na leđa. Dlanove stavimo ispod potiljka, koljena su flektirana pod pravim kutom ,otvorena u širini kukova, stopala su na podu.

Vježba: Izdahnemo i rotiramo gornji dio trupa u stranu tako da suprotnim laktom dotaknemo suprotno koljeno podignute noge. Udahnemo i vratimo se u početni položaj.

Ponovimo isto na drugu stranu.

Pazimo da je gornji lakat otvoren u ravnini sa ramenom a donji lakat ostaje na podu. Pogled je usmjeren prema stropu.

Napravimo 2 serije od 15 do 20 ponavljanja.

Komentari